Blog
Effective Sales

GetSales’ manifesto 

W pozyskiwaniu leadów nie chodzi o leady… chodzi o sprzedaż. To chyba jasne, nie? Często klienci wspominają, że muszą przecież sprzedać na leadach od nas, żeby koszty kampanii się zwróciły z nawiązką. Agencje lead generation powinny wspierać klientów w dojściu do podpisania umowy. Powinniśmy być jak lekarze, którzy krok po kroku dochodzą do wyleczenia pacjenta.  Uważam,

Agencja wsparcia sprzedaży czy nowy handlowiec

W większości firm, zdarzają się okresy, gdy sprzedaż nie jest zadowalająca. Powody mogą być naprawdę różne, poczynając od okresu przestoju, przez trudności w branży, a kończąc na braku strategii pozyskiwania leadów sprzedażowych. Wiele firm podczas szukania rozwiązania problemu decyduje się na zatrudnienie handlowca. Choć są sytuacje, w których nowy handlowiec jak najbardziej się sprawdzi, to

10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku

Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć

Najlepsze metody generowania leadów

Proces generowania leadów (ang. lead generation) to działania marketingowe i sprzedażowe mające na celu stworzenie zainteresowania naszymi produktami lub usługami. W dalszej perspektywie leady sprzedażowe mogą stać się klientami — jest to jednak proces wymagający cierpliwości i konsekwencji. Nie każdy lead sprzedażowy staje się klientem, więc decydując się na generowanie leadów, musisz zadbać o odpowiednie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co to jest cold mailing?” i link do bloga. Po prawej trzy kobiety pracują nad projektem.

Co to jest cold mailing?

Cold mailing jest narzędziem znanym niemal każdej osobie związanej z marketingiem internetowym. Choć wiele osób podważa jego działanie, porównując go do spamu, to wciąż jest to jedno z bardziej wydajnych narzędzi w marketingu internetowym, z dużą efektywnością w zakresie generowania leadów. Jak działa cold mailing? Jeśli nie wiesz czym jest cold mailing, to już śpieszymy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?” i link do bloga. Po prawej handlowcy dyskutują na temat informacji wyświetlanej na laptopie. Z tyłu widać kobietę rozmawiającą przez telefon.

Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług? Masz na to przynajmniej kilkanaście sposobów, od zatrudnienia nowego sprzedawcy, przez działania z zakresu content marketingu, aż po wprowadzenie lead generation jako stałego elementu firmowej strategii. Możesz też zainwestować swój czas i pieniądze w pracowników, którzy już są na pokładzie firmy i są w stanie zadbać

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?” i link do bloga. Po prawej pracownicy w biurze analizują stronę agencji wsparcia sprzedaży.

Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?

Czy lepiej szukać klientów cold mailingiem własnymi zasobami, czy może warto zlecić ten proces na zewnątrz? To pytanie pojawia się prędzej czy później u każdego przedsiębiorcy, który myśli o sprzedaży wychodzącej na dużą skalę. Oczywiście odpowiedź brzmi „to zależy”; są sytuacje, kiedy warto budować zespół sprzedaży wychodzącej wewnątrz firmy, a czasami lepiej delegować te kompetencje

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż” i link do bloga. Po prawej pracownicy z komputerem analizują strategię zwiększania sprzedaży.

Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż

Jeśli chcesz, by Twoja firma zdrowo rosła i generowała zyski, to musisz zwiększyć sprzedaż; zarówno ilościowo (sprzedawać więcej), jak i jakościowo (sprzedawać drożej, na większych marżach).  Dzisiaj przyjrzymy się obszarom, które być może pomijasz w swojej firmie, a które bezpośrednio przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i/lub rentowności. Obsługa klienta: dosprzedaż i polecenia Jeśli chcesz zwiększyć

Scroll to Top