Blog
Effective Sales

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?” i link do bloga. Po prawej pracownicy w biurze analizują stronę agencji wsparcia sprzedaży.

Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?

Czy lepiej szukać klientów cold mailingiem własnymi zasobami, czy może warto zlecić ten proces na zewnątrz? To pytanie pojawia się prędzej czy później u każdego przedsiębiorcy, który myśli o sprzedaży wychodzącej na dużą skalę. Oczywiście odpowiedź brzmi „to zależy”; są sytuacje, kiedy warto budować zespół sprzedaży wychodzącej wewnątrz firmy, a czasami lepiej delegować te kompetencje

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż” i link do bloga. Po prawej pracownicy z komputerem analizują strategię zwiększania sprzedaży.

Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż

Jeśli chcesz, by Twoja firma zdrowo rosła i generowała zyski, to musisz zwiększyć sprzedaż; zarówno ilościowo (sprzedawać więcej), jak i jakościowo (sprzedawać drożej, na większych marżach).  Dzisiaj przyjrzymy się obszarom, które być może pomijasz w swojej firmie, a które mają bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży i/lub rentowności. Obsługa klienta: dosprzedaż i polecenia Jeśli chcesz zwiększyć

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna analizujący strategię kampanii.

Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?

Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation” i link do bloga. Po prawej mężczyzna pracujący na komputerze, od profilu.

Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi?  Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?” i link do bloga. Po prawej tarcza do rzutek, z rzutką wbitą w punkt 8.

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

  Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?” i link do bloga. Po prawej pracownik fizyczny podczas spawania – widać iskry.

Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?

Aby outbound marketing (po polsku sprzedaż lub marketing wychodzący) przyniósł oczekiwane wyniki i wsparł proces budowania sprzedaży, musisz być ekspertem w dwóch kwestiach. W przedstawianiu mocnych stron swojej firmy oraz w rozwiązywaniu problemów potencjalnego klienta.  Nie oznacza to jednak, że musisz znać bolączki każdej z firm, z którą chcesz się skontaktować. Firmy działające w jednym

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?” i link do bloga. Po prawej widoczny ot tyłu mężczyzna rozmawia przez telefon.

Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy próbowali swoich sił w outboundzie, jednak nie przynosiło to zamierzonych efektów. Okazuje się, że nie jest to tak proste jak mogłoby się wydawać. Samodzielne zajmowanie się outboundem zdecydowanie nie jest dla każdego, ale nie oznacza to, że trzeba z niego całkowicie rezygnować. W tym artykule opowiemy Ci o

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Lead generation jako element stałej strategii firmy” i link do bloga. Po prawej gra w szachy – w tle widać osobę ustalającą strategię dalszej gry.

Lead generation jako element stałej strategii firmy

Udało Ci się przeprowadzić jedną, dwie kampanie outboundowe i zyskać kilku klientów dla swojego biznesu. Myślisz o tym, żeby powtórzyć taką akcję za rok, zmotywować cały dział marketingowo-sprzedażowy, stworzyć sporą bazę potencjalnych klientów i dzięki temu załapać kilka konkretnych transakcji. Niestety taka strategia lead generation niesie za sobą ryzyko, że nie uda się obsłużyć wszystkich

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady” i link do bloga. Po prawej mężczyzna z laptopem i telefonem, ustawiający mailing.

Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady

Napisaliśmy już artykuł o tym czego unikać, a co warto robić przy pisaniu cold maila do potencjalnego klienta. Dzisiaj pokażemy prostą i skuteczną metodę sprzedażową, dzięki której Twój cold mail będzie przynosił więcej leadów. Dowiesz się z tego artykułu, jak napisać cold mail, aby sprzedawał. Co ważne, poniższa metoda to jedynie szablon, który Ty i

Scroll to Top