Blog
Effective Sales

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Budować Bazy Mailingowe B2B?” i link do bloga. Po prawej analiza statystyk mailingowych.

Jak budować bazy mailingowe B2B?

To, czy kampania sprzedażowa się uda, w dużym stopniu zależy od tego, jakie wykorzystujesz bazy mailingowe. Ważne jest nie tylko to, co wysyłasz w wiadomości, ale także do kogo wysyłasz wiadomości oraz czy lista mailingowa jest prawidłowa. Tylko jak zidentyfikować, czy listy mailingowe faktycznie są prawidłowe i co to w zasadzie znaczy? Właśnie to chcę

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Cold Mailing W 2022 Roku Ma Jeszcze Sens?” i link do bloga. Po prawej fragment ekranu komputera wraz z widokiem skrzynki mailowej.

Czy cold mailing w 2022 roku ma jeszcze sens?

„Nie da się już robić skutecznego cold mailingu!” Gdybym dostawał złotówkę zawsze gdy to słyszę, byłbym dzisiaj bogatym człowiekiem. Kampanie cold mailingowe w 2022 roku często kojarzą się ze spamem, nachalną sprzedażą i „masówką”, a przez to z niską skutecznością. Od 2019  roku prowadzę agencję, która specjalizuje się w generowaniu leadów B2B przez cold mail

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Pozyskiwanie Klientów B2B: Aktywna Sprzedaż” i link do bloga. Po prawej handlowiec podczas rozmowy telefonicznej.

Pozyskiwanie klientów B2B: aktywna sprzedaż

W największym uproszczeniu, pozyskiwanie klientów może odbywać się na dwa sposoby: pasywnie (inbound) i aktywnie (outbound). W zależności od tego, na jakim efekcie Ci zależy, taką należy przyjąć strategię. Możesz je oczywiście łączyć, jednak wiele zależy od tego, w jakiej sytuacji znajduje się Twoja firma. Mówiąc bardziej precyzyjnie, pierwszy sposób przynosi efekty po miesiącach, a

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co To Jest Lead I Kiedy Staje Się Klientem?” i link do bloga. Po prawej kobieta pracująca na laptopie.

Co to jest lead i kiedy staje się klientem?

Codziennie rozmawiam z prezesami i dyrektorami handlowymi polskich oraz zagranicznych firm na temat procesu lead generation i zauważam, że każdy trochę inaczej definiuje, co to jest lead. Są leady zimne, gorące, a nawet… smaczne 🙂 Co ciekawe, dla wielu osób te same nazwy znaczą coś innego. Nim zgłębisz swoją wiedzę na temat procesu lead generation

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy Warto Zdecydować Się Na Outbound? ” i link do bloga. Po prawej dwie uśmiechnięte kobiety pracujące razem przy laptopie.

Kiedy warto zdecydować się na outbound?

W biznesie wszystko wolno, ale nie wszystko przynosi korzyść. Po outbound marketing czyli marketing wychodzący (czy dowolną inną formę marketingu i sprzedaży) może sięgnąć każda firma. Pytanie tylko, czy warto? I kiedy warto? W tym artykule przedstawię najważniejsze czynniki od których zależy to, czy w Twojej firmie warto robić cold mailing, czy nie. Klient końcowy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Nowy Kanał Pozyskiwania Leadów W Sektorze Energetycznym” i link do bloga. Po prawej panele słoneczne – sektor energii odnawialnej.

Nowy kanał pozyskiwania leadów w sektorze energetycznym

Luneos Luneos optymalizuje zużycie energii i pomaga obniżać ślad węglowy polskich firm. Ich taktyka zwiększania efektywności energetycznej wykorzystuje przede wszystkim odnawialne źródła energii, co jest szczególnie istotne w procesie transformacji energetycznej.  Przeczytaj jak wygląda u nich pozyskiwanie leadów w branży energetycznej. Zaczynając jednak od opisu firmy, Luneos jest to warszawska spółka działająca na rynku energii,

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Najwięksi Podchodzą Do SEO? – Analiza” i link do bloga. Po prawej pracownicy podczas spotkania firmowego, w tle widoczny prelegent i jego prezentacja.

Jak najwięksi podchodzą do SEO? – analiza

Czy największe serwisy internetowe podchodzą do pozycjonowania inaczej? I tak, i nie. Różnica najczęściej leży w skali działań, a w konsekwencji ile czynności można podjąć. Większy budżet daje możliwość na tworzenie większej ilości treści, pozyskiwanie linków wyższej jakości (np. poprzez publikacje sponsorowane w znanych serwisach), czy też zatrudnienie dewelopera lub całego zespołu, aby mieć ich

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Książki O Sprzedaży I Biznesie, Które Ci Pomogą” i link do bloga. Po prawej biurko, na którym znajduje się telefon, laptop z biznesowymi wykresami, a także książki.

Książki o sprzedaży i biznesie, które Ci pomogą

Dzisiaj jest 9 sierpnia, czyli Dzień Miłośników Książek. Z tej okazji przygotowałem dla Was trzy książki o sprzedaży i biznesie, które według mnie powinien przeczytać każdy pracownik związany ze sprzedażą, zwłaszcza wychodzącą.  Tytuły te trafiły do mnie, bo są praktyczne i merytoryczne. Bez lania wody, napisane od praktyków dla praktyków, trafiające do zdrowego rozsądku. Jeśli

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Do Kogo Skierować Kampanię Cold Mailingową?” i link do bloga. Po prawej ekran z ikoną skrzynki mailowej i z powiadomieniami.

Do kogo skierować kampanię cold mailingową?

Jednym z najczęstszych pytań jakie dostaję od potencjalnych klientów przez rozpoczęciem współpracy jest to do jakiej grupy docelowej najlepiej kierować kampanie cold mailingowe. Odpowiadam wtedy zawsze, że dotrzeć możemy do każdego, bez względu na stanowisko czy wielkość firmy, ale z biznesowego punktu widzenia najlepiej sprawdzają osoby decyzyjne dużych i średnich firm oraz korporacji. Napisałem już

Scroll to Top