Blog
Skuteczna sprzedaż

Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?

Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko

cold mailing

Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi?  Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką (np.

Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?

Aby outbound przyniósł oczekiwane wyniki, musisz być ekspertem w dwóch kwestiach. W przedstawianiu mocnych stron swojej firmy oraz w rozwiązywaniu problemów klienta.  Nie oznacza to jednak, że musisz znać bolączki każdej z firm, z którą chcesz się skontaktować. Firmy działające w jednym sektorze zazwyczaj borykają się z podobnymi wyzwaniami. Ich wychwycenie będzie wymagało od Ciebie

Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy próbowali swoich sił w outboundzie, jednak nie przynosiło to zamierzonych efektów. Okazuje się, że nie jest to tak proste jak mogłoby się wydawać. Samodzielne zajmowanie się outboundem zdecydowanie nie jest dla każdego, ale nie oznacza to, że trzeba z niego całkowicie rezygnować. W tym artykule opowiemy Ci o

Lead generation jako element stałej strategii firmy

Udało Ci się przeprowadzić jedną, dwie kampanie outboundowe i zyskać kilku klientów dla swojego biznesu. Myślisz o tym, żeby powtórzyć taką akcję za rok, zmotywować cały dział marketingowo-sprzedażowy, stworzyć sporą bazę potencjalnych klientów i dzięki temu załapać kilka konkretnych transakcji. Niestety taka strategia lead generation niesie za sobą ryzyko, że nie uda się obsłużyć wszystkich

Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady

Napisaliśmy już artykuł o tym czego unikać, a co warto robić przy pisaniu cold maila do potencjalnego klienta. Dzisiaj pokażemy prostą i skuteczną metodę sprzedażową, dzięki której Twój cold mail będzie przynosił więcej leadów. Dowiesz się z tego artykułu, jak napisać cold mail, aby sprzedawał. Co ważne, poniższa metoda to jedynie szablon, który Ty i

Jak budować bazy mailingowe B2B?

To, czy kampania sprzedażowa się uda, w dużym stopniu zależy od tego, jakie wykorzystujesz bazy mailingowe. Ważne jest nie tylko to, co wysyłasz w wiadomości, ale także do kogo wysyłasz wiadomości oraz czy lista mailingowa jest prawidłowa. Tylko jak zidentyfikować, czy listy mailingowe faktycznie są prawidłowe i co to w zasadzie znaczy? Właśnie to chcę

Czy cold mailing w 2020 roku ma jeszcze sens?

Czy cold mailing w 2022 roku ma jeszcze sens?

“Nie da się już robić skutecznego cold mailingu!” Gdybym dostawał złotówkę zawsze gdy to słyszę, byłbym dzisiaj bogatym człowiekiem. Kampanie cold mailingowe w 2022 roku często kojarzą się ze spamem, nachalną sprzedażą i “masówką”, a przez to z niską skutecznością. Od 2019  roku prowadzę agencję, która specjalizuje się w generowaniu leadów B2B przez cold mail

Scroll to Top

Newsletter
Bądź na bieżąco z naszymi artykułami oraz ofertą.