Blog
Skuteczna sprzedaż

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co to jest cold mailing?” i link do bloga. Po prawej trzy kobiety pracują nad projektem.

Co to jest cold mailing?

Cold mailing jest narzędziem znanym niemal każdej osobie związanej z marketingiem internetowym. Choć wiele osób podważa jego działanie, porównując go do spamu, to wciąż jest to jedno z bardziej wydajnych narzędzi w marketingu internetowym, z dużą efektywnością w zakresie generowania leadów. Jak działa cold mailing? Jeśli nie wiesz czym jest cold mailing, to już śpieszymy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?” i link do bloga. Po prawej handlowcy dyskutują na temat informacji wyświetlanej na laptopie. Z tyłu widać kobietę rozmawiającą przez telefon.

Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług? Masz na to przynajmniej kilkanaście sposobów, od zatrudnienia nowego sprzedawcy, przez działania z zakresu content marketingu, aż po wprowadzenie lead generation jako stałego elementu firmowej strategii. Możesz też zainwestować swój czas i pieniądze w pracowników, którzy już są na pokładzie firmy i są w stanie zadbać

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?” i link do bloga. Po prawej pracownicy w biurze analizują stronę agencji wsparcia sprzedaży.

Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?

Czy lepiej szukać klientów cold mailingiem własnymi zasobami, czy może warto zlecić ten proces na zewnątrz? To pytanie pojawia się prędzej czy później u każdego przedsiębiorcy, który myśli o sprzedaży wychodzącej na dużą skalę. Oczywiście odpowiedź brzmi „to zależy”; są sytuacje, kiedy warto budować zespół sprzedaży wychodzącej wewnątrz firmy, a czasami lepiej delegować te kompetencje

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż” i link do bloga. Po prawej pracownicy z komputerem analizują strategię zwiększania sprzedaży.

Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż

Jeśli chcesz, by Twoja firma zdrowo rosła i generowała zyski, to musisz zwiększyć sprzedaż; zarówno ilościowo (sprzedawać więcej), jak i jakościowo (sprzedawać drożej, na większych marżach).  Dzisiaj przyjrzymy się obszarom, które być może pomijasz w swojej firmie, a które bezpośrednio przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i/lub rentowności. Obsługa klienta: dosprzedaż i polecenia Jeśli chcesz zwiększyć

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna analizujący strategię kampanii.

Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?

Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation” i link do bloga. Po prawej mężczyzna pracujący na komputerze, od profilu.

Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi?  Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?” i link do bloga. Po prawej tarcza do rzutek, z rzutką wbitą w punkt 8.

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką (np.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?” i link do bloga. Po prawej pracownik fizyczny podczas spawania – widać iskry.

Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?

Aby outbound przyniósł oczekiwane wyniki, musisz być ekspertem w dwóch kwestiach. W przedstawianiu mocnych stron swojej firmy oraz w rozwiązywaniu problemów klienta.  Nie oznacza to jednak, że musisz znać bolączki każdej z firm, z którą chcesz się skontaktować. Firmy działające w jednym sektorze zazwyczaj borykają się z podobnymi wyzwaniami. Ich wychwycenie będzie wymagało od Ciebie

Scroll to Top