Blog
Skuteczna sprzedaż

Dlaczego outbound nie zadziałał, czyli trochę o strategii i przygotowaniu
Aktywne wyjście na rynek wymaga strategii. Najczęściej ta strategia po prostu… nie powstaje. Właśnie z tego powodu rodzą się osoby, które twierdzą, że „to nie

Jakiego handlowca zatrudnić do sprzedaży wychodzącej?
Jeśli Twoja firma potrzebuje nowej sprzedaży, bo dotychczasowe źródła leadów zaczęły wysychać, jednym ze sposobów na rozwiązanie tego problemu jest zatrudnienie handlowca, który będzie szukał

Jak przypominać o sobie leadowi, żeby chciał z nami rozmawiać?
Kiedy rozmawiam z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w firmach, zadziwiająco często martwym punktem procesu jest ponowienie rozmowy z klientem. Dzieje się to na różnych etapach

Mamy 10 leadów. Czy mamy 10 leadów?
Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w sklepie z drogimi zegarkami i do środka wchodzi elegancki mężczyzna w garniturze. Gdy zaczyna się rozglądać po salonie, do

Wskaźniki, na które zwracamy uwagę w kampaniach cold mailingowych
Tytułowe pytanie pada bardzo często podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Także w tym artykule przejdziemy przez wszystkie statystyki dotyczące tego typu działań. Postanowiłem odpowiedzieć na

Jak nie spalić sprzedaży na samym początku, czyli Lead Response Time
Zdaje sobie sprawę, że tytuł tego artykułu dla wielu może być „kontrowersyjny”, czy wręcz „click baitowy”. Jednak rzeczywiście jest jeden sposób, przez który możemy znacznie

Jak zwiększyć skuteczność pierwszej rozmowy handlowej?
Proste rozwiązania w sprzedaży często dają najlepsze efekty, a metoda którą poniżej przedstawię, należy do jednej z najprostszych i najskuteczniejszych jakie istnieją. Korzystając z niej,

Jak napisać dobrą wiadomość otwierającą sprzedaż?
O tym, że napisanie skutecznego maila do klienta nie jest łatwe wie każdy, kto choć raz stał przed stworzeniem wiadomości otwierającej sprzedaż. Jak zacząć, żeby

Czy zrobimy sprzedaż samym mailem?
Często podczas rozmów z klientami pojawia się temat tego na czym dokładnie polega cold mailing. Niektóre osoby pytają wtedy, czy jesteśmy w stanie zrobić sprzedaż