Blog
Skuteczna sprzedaż

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kim Jest Presales I Kiedy Go Zatrudnić?” i link do bloga. Po prawej presales podczas pracy na laptopie, ma założone słuchawki.

Kim jest presales i kiedy go zatrudnić?

 Jeśli sprzedaż w Twojej firmie stoi lub nie rośnie tak szybko jak by mogła, możesz sięgnąć po różne narzędzia: zatrudnić kolejnego handlowca, zwiększyć budżet działań marketingowych, skorzystać ze wsparcia agencji sprzedażowej…   W firmie może jednak pojawić moment, w którym generowanie nowych leadów nie przełoży się na nowy biznes, bo handlowcy z powodu nadmiaru pracy, nie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Twój Marketing Pomaga Sprzedawcom?” i link do bloga. Po prawej spotkanie sprzedawców w biurze.

Czy Twój marketing pomaga sprzedawcom?

Choć marketing i sprzedaż to działy, które w założeniach idealnie się uzupełniają, w praktyce biznesowej bywa różnie. Zarząd i sprzedawcy nie zawsze traktują marketing poważnie i nie widzą w nim równego partnera w pozyskiwaniu nowych klientów. Marketingowcy za to często działają w oderwaniu od realnej sprzedaży i zajmuje się głównie tworzeniem grafik i kreatywnych haseł.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Pozyskiwać Klientów Cold Mailingiem?” i link do bloga. Po prawej biurko, notatki i plan kampanii.

Jak pozyskiwać klientów cold mailingiem?

Cold mailing, jako metoda pozyskiwania klientów B2B, jest już w Polsce dobrze znany i zazwyczaj nikomu nie trzeba go przedstawiać. Zauważyłem jednak, że firmy często podejmują się samodzielnego automatyzowania wysyłek, nie mając świadomości z jakich etapów składa się outbound. Łącząc to z brakiem wiedzy na temat tego, jakie kompetencje w zespole są potrzebne, żeby skutecznie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Dlaczego Outbound Nie Zadziałał? – Wyjaśnienie” i link do bloga. Po prawej tablica z pomysłami, a na niej leżąca żarówka.

Dlaczego outbound nie zadziałał? – wyjaśnienie

Aktywne wyjście na rynek wymaga strategii. Najczęściej ta strategia po prostu… nie powstaje. Właśnie z tego powodu rodzą się osoby, które twierdzą, że „to nie działa”. Według nas jest jednak inaczej – widzimy to w praktyce. Outbound działa, jednak nie u każdego. Dlaczego i co zrobić, aby tego uniknąć? Do skutecznego outboundu (cold mailing, cold calling

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Skuteczny Handlowiec – Kogo Zatrudnić Do Sprzedaży Wychodzącej?” i link do bloga. Po prawej zdjęcie nóg handlowca wraz z niesioną przez niego aktówką.

Skuteczny handlowiec – kogo zatrudnić do sprzedaży wychodzącej?

Jeśli Twoja firma potrzebuje nowej sprzedaży, bo dotychczasowe źródła leadów zaczęły wysychać, jednym ze sposobów na rozwiązanie tego problemu jest nowy handlowiec, który będzie szukał klientów samodzielnie. To dobry sposób, aby rozwinąć sprzedaż, jednak samo zatrudnienie handlowca nie rozwiąże wszystkich problemów. Co więc zrobić, aby wybrany handlowiec okazał się skuteczny?  Aby tak się okazało, musisz

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Follow-Up, Czyli Jak Skutecznie Przypominać O Sobie Leadowi?” i link do bloga. Po prawej narzędzia do kontaktu z leadem – laptop i smartfon.

Follow-up, czyli jak skutecznie przypominać o sobie leadowi?

Kiedy rozmawiam z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w firmach, zadziwiająco często martwym punktem procesu jest ponowienie rozmowy z klientem. Dzieje się to na różnych etapach lejka. Handlowcom zdarza się nie przykładać do follow-upów zarówno w trakcie pozyskiwania leada, podczas otwartych negocjacji, czy po przegraniu szansy sprzedaży. Czy follow-up jest naprawdę taki ważny?  We wszystkich tych

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy To Na Pewno Lead?” i link do bloga. Po prawej ekran laptopa i osoba analizująca statystyki dotyczące nowych leadów.

Czy to na pewno lead?

Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w sklepie z drogimi zegarkami. Do środka wchodzi elegancki mężczyzna w garniturze. Po chwili do sklepu wchodzi grupa dziesięciu roześmianych nastolatków w krótkich spodenkach. Do kogo podejdziesz najpierw i poświęcisz uwagę? Z kim chcesz porozmawiać o zegarku za 30 tys. złotych? Gdyby spojrzeć na tę sytuację tylko pod kątem liczby potencjalnie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Wskaźniki W Kampaniach Cold Mailingowych – Jak Je Czytać?” i link do bloga. Po prawej grafika – w tle zdjęcie laptopa, a na nie naniesiono rycinę z mapą kontaktów.

Wskaźniki w kampaniach cold mailingowych – jak je czytać?

Tytułowe pytanie pada bardzo często podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Także w tym artykule przejdziemy przez wszystkie statystyki dotyczące tego typu działań. Postanowiłem odpowiedzieć na to pytanie w formie artykułu, aby także firmy realizujące we własnym zakresie kampanie cold mailingowe mogły ocenić swoje działania. Dostarczalność (Deliverabilty) Najbardziej podstawowym wskaźnikiem w cold mailingu jest dostarczalność wiadomości.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Lead Response Time – Co To Jest I O Co W Tym Chodzi?” i link do bloga. Po prawej obrazek klepsydry z niebieskim piaskiem. Odmierza ona czas.

Lead Response Time – co to jest i o co w tym chodzi?

Zdaje sobie sprawę, że tytuł tego artykułu dla wielu może być „kontrowersyjny”, czy wręcz „click baitowy”. Jednak rzeczywiście jest jeden sposób, przez który możemy znacznie utrudnić sobie cały proces sprzedaży. Chodzi o czas. Mówiąc wprost – szybkość kontaktu ze strony handlowca, ładnie nazywane też „Lead Response Time”. O co chodzi w Lead Response Time? Wyobraź

Scroll to Top