Blog
Skuteczna sprzedaż

Outbound i inbound - różnice

Outbound i inbound – czym się różnią?

Jeśli czytasz ten tekst, bo  “inbound” i “outbound” nie są dla Ciebie jasne, to mam dobrą wiadomość: nie jesteś jedyny/jedyna. Oba terminy są powszechnie stosowane przez marketingowców, ale nie przebiły się do świadomości ludzi biznesu w Polsce. Co więcej, możliwe, że tak jak Pan Jourdain w komedii Moliera zdziwił się, że od 40 lat mówi

Najtańsze źródła nowej sprzedaży

Najtańsze źródła nowej sprzedaży – analiza

Coraz częściej słyszymy i widzimy, że firmy poszukują nowych leadów aby zwiększyć sprzedaż. Część współpracuje z agencjami marketingowymi przy kampaniach reklamowych, cześć realizuje sprzedaż na zimno bezpośrednio przez handlowców, a jeszcze inni wychodzą na zagraniczne rynki. Czy istnieje natomiast możliwość pozyskania leada, praktycznie za darmo, bez dotarcia do nowych, nieznanych wcześniej firm? Oczywiście, że istnieje.

Krótko o procesie sprzedaży B2B

Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B

Pojęcie procesu sprzedaży czy lejka sprzedaży jest obecnie bardzo modne. Założę się, że większość z Was o nich słyszała. Ale do czego to służy? Zgodnie z definicją, proces to seria powiązanych ze sobą działań, które prowadzą do osiągnięcia określonego celu. Wiecie, jakie etapy zawiera proces sprzedaży B2B oraz jakie kroki trzeba podjąć na każdym z

Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?

Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?

W związku z zagrożeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, wiele firm postanowiło zaprzestać spotkań na żywo. Dotyczy to także osób na kwaratannach, które nie mogą opuszczać domów. Dla wielu to bardzo wygodne rozwiązanie – nie muszą się przecież tyle spotykać z handlowcami. Co jednak zrobić kiedy spotkanie jest potrzebne, a nie możemy przeprowadzić go w świecie

Scroll to Top