Blog
Skuteczna sprzedaż

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Follow-Up, Czyli Jak Skutecznie Przypominać O Sobie Leadowi?” i link do bloga. Po prawej narzędzia do kontaktu z leadem – laptop i smartfon.

Follow-up, czyli jak skutecznie przypominać o sobie leadowi?

Kiedy rozmawiam z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w firmach, zadziwiająco często martwym punktem procesu jest ponowienie rozmowy z klientem. Dzieje się to na różnych etapach lejka. Handlowcom zdarza się nie przykładać do follow-upów zarówno w trakcie pozyskiwania leada, podczas otwartych negocjacji, czy po przegraniu szansy sprzedaży. Czy follow-up jest naprawdę taki ważny?  We wszystkich tych

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy To Na Pewno Lead?” i link do bloga. Po prawej ekran laptopa i osoba analizująca statystyki dotyczące nowych leadów.

Czy to na pewno lead?

Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w sklepie z drogimi zegarkami. Do środka wchodzi elegancki mężczyzna w garniturze. Po chwili do sklepu wchodzi grupa dziesięciu roześmianych nastolatków w krótkich spodenkach. Do kogo podejdziesz najpierw i poświęcisz uwagę? Z kim chcesz porozmawiać o zegarku za 30 tys. złotych? Gdyby spojrzeć na tę sytuację tylko pod kątem liczby potencjalnych

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Wskaźniki W Kampaniach Cold Mailingowych – Jak Je Czytać?” i link do bloga. Po prawej grafika – w tle zdjęcie laptopa, a na nie naniesiono rycinę z mapą kontaktów.

Wskaźniki w kampaniach cold mailingowych – jak je czytać?

Tytułowe pytanie pada bardzo często podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Także w tym artykule przejdziemy przez wszystkie statystyki dotyczące tego typu działań. Postanowiłem odpowiedzieć na to pytanie w formie artykułu, aby także firmy realizujące we własnym zakresie kampanie cold mailingowe mogły ocenić swoje działania. Dostarczalność (Deliverabilty) Najbardziej podstawowym wskaźnikiem w cold mailingu jest dostarczalność wiadomości.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Lead Response Time – Co To Jest I O Co W Tym Chodzi?” i link do bloga. Po prawej obrazek klepsydry z niebieskim piaskiem. Odmierza ona czas.

Lead Response Time – co to jest i o co w tym chodzi?

Zdaje sobie sprawę, że tytuł tego artykułu dla wielu może być „kontrowersyjny”, czy wręcz „click baitowy”. Jednak rzeczywiście jest jeden sposób, przez który możemy znacznie utrudnić sobie cały proces sprzedaży. Chodzi o czas. Mówiąc wprost – szybkość kontaktu ze strony handlowca, ładnie nazywane też „Lead Response Time” (czas reakcji lub odpowiedzi leadowi). O co chodzi

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Zwiększyć Skuteczność Pierwszej Rozmowy Handlowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna stoi tyłem i patrzy w okno, rozmawiając przez telefon.

Jak zwiększyć skuteczność pierwszej rozmowy handlowej?

Proste rozwiązania w sprzedaży często dają najlepsze efekty, a metoda którą poniżej przedstawię, należy do jednej z najprostszych i najskuteczniejszych jakie istnieją. Korzystając z niej, w prosty sposób: Określisz, którymi leadami zająć się w pierwszej kolejności, a które z miejsca odrzucić; Uporządkujesz swoją rozmowę handlową; Zabezpieczysz się przed zapomnieniem o kluczowych pytaniach; Zwiększysz skuteczność procesu

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Napisać Dobrą Wiadomość Otwierającą Sprzedaż?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna notujący coś w zeszycie.

Jak napisać dobrą wiadomość otwierającą sprzedaż?

O tym, że napisanie skutecznego maila do potencjalnego klienta nie jest łatwe, wie każdy, kto choć raz stał przed stworzeniem wiadomości otwierającej sprzedaż. Jak zacząć, żeby przykuć uwagę? Jak zakończyć, żeby dostać pozytywną odpowiedź? Być może zdarzyło Ci się zadać sobie tego typu pytania. Piszę teksty otwierające ponad 5 lat, obserwuję i porównuję ich skuteczność

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Zrobimy Sprzedaż Samym Mailem?” i link do bloga. Po prawej żółte koperty symbolizujące maile, a w tle mapa Europy.

Czy zrobimy sprzedaż samym mailem?

Często podczas rozmów z klientami pojawia się temat tego na czym dokładnie polega cold mailing. Niektóre osoby pytają wtedy, czy jesteśmy w stanie zrobić sprzedaż samym mailem? Odpowiedź brzmi: oczywiście, że nie. Podczas procesu sprzedaży musi pojawić się telefon lub spotkanie, i rozmowa z handlowcem. Odpuśćmy na chwilę myślenie w kategoriach „cold mail = sprzedaż”.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Od Cold Maila Do Dealu W Pięciu Krokach” i link do bloga. Po prawej laptopy oraz notatki.

Od cold maila do dealu w pięciu krokach

Umówiłeś rozmowę handlową dzięki cold mailowi? Świetnie, ale to dopiero początek drogi do zamknięcia sprzedaży. Jest wiele czynników, od których zależy powodzenie rozmów z klientem, a jednym z nich, który rozłożymy na czynniki pierwsze w tym artykule, jest proces. Uprzedzam na starcie: nie odkryję Ameryki, a Ty prawdopodobnie znasz dobre praktyki, które wymienię poniżej. Mimo

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Outbound I Inbound – Czym Się Różnią?” i link do bloga. Po prawej wykresy i analizy dotyczące ruchu na stronie i związane z outbound marketingiem.

Outbound i inbound – czym się różnią?

Jeśli czytasz ten tekst, bo  “inbound” i “outbound” nie są dla Ciebie jasne, to mam dobrą wiadomość: nie jesteś jedyny/jedyna. Oba terminy są powszechnie stosowane przez marketingowców, ale nie przebiły się do świadomości ludzi biznesu w Polsce. Co więcej, możliwe, że tak jak Pan Jourdain w komedii Moliera zdziwił się, że od 40 lat mówi

Scroll to Top