Blog
Skuteczna sprzedaż

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Zwiększyć Skuteczność Pierwszej Rozmowy Handlowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna stoi tyłem i patrzy w okno, rozmawiając przez telefon.

Jak zwiększyć skuteczność pierwszej rozmowy handlowej?

Proste rozwiązania w sprzedaży często dają najlepsze efekty, a metoda którą poniżej przedstawię, należy do jednej z najprostszych i najskuteczniejszych jakie istnieją. Korzystając z niej, w prosty sposób: Określisz, którymi leadami zająć się w pierwszej kolejności, a które z miejsca odrzucić; Uporządkujesz swoją rozmowę handlową; Zabezpieczysz się przed zapomnieniem o kluczowych pytaniach; Zwiększysz skuteczność procesu

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Napisać Dobrą Wiadomość Otwierającą Sprzedaż?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna notujący coś w zeszycie.

Jak napisać dobrą wiadomość otwierającą sprzedaż?

O tym, że napisanie skutecznego maila do potencjalnego klienta nie jest łatwe, wie każdy, kto choć raz stał przed stworzeniem wiadomości otwierającej sprzedaż. Jak zacząć, żeby przykuć uwagę? Jak zakończyć, żeby dostać pozytywną odpowiedź? Być może zdarzyło Ci się zadać sobie tego typu pytania. Piszę teksty otwierające ponad 5 lat, obserwuję i porównuję ich skuteczność

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Zrobimy Sprzedaż Samym Mailem?” i link do bloga. Po prawej żółte koperty symbolizujące maile, a w tle mapa Europy.

Czy zrobimy sprzedaż samym mailem?

Często podczas rozmów z klientami pojawia się temat tego na czym dokładnie polega cold mailing. Niektóre osoby pytają wtedy, czy jesteśmy w stanie zrobić sprzedaż samym mailem? Odpowiedź brzmi: oczywiście, że nie. Podczas procesu sprzedaży musi pojawić się telefon lub spotkanie, i rozmowa z handlowcem. Odpuśćmy na chwilę myślenie w kategoriach „cold mail = sprzedaż”.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Od Cold Maila Do Dealu W Pięciu Krokach” i link do bloga. Po prawej laptopy oraz notatki.

Od cold maila do dealu w pięciu krokach

Umówiłeś rozmowę handlową dzięki cold mailowi? Świetnie, ale to dopiero początek drogi do zamknięcia sprzedaży. Jest wiele czynników, od których zależy powodzenie rozmów z klientem, a jednym z nich, który rozłożymy na czynniki pierwsze w tym artykule, jest proces. Uprzedzam na starcie: nie odkryję Ameryki, a Ty prawdopodobnie znasz dobre praktyki, które wymienię poniżej. Mimo

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Outbound I Inbound – Czym Się Różnią?” i link do bloga. Po prawej wykresy i analizy dotyczące ruchu na stronie i związane z outbound marketingiem.

Outbound i inbound – czym się różnią?

Jeśli czytasz ten tekst, bo  “inbound” i “outbound” nie są dla Ciebie jasne, to mam dobrą wiadomość: nie jesteś jedyny/jedyna. Oba terminy są powszechnie stosowane przez marketingowców, ale nie przebiły się do świadomości ludzi biznesu w Polsce. Co więcej, możliwe, że tak jak Pan Jourdain w komedii Moliera zdziwił się, że od 40 lat mówi

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najtańsze Źródła Nowej Sprzedaży – Analiza” i link do bloga. Po prawej lupa, a za nią wykresy i analizy dotyczące sprzedaży.

Najtańsze źródła nowej sprzedaży – analiza

Coraz częściej słyszymy i widzimy, że firmy poszukują nowych leadów, aby zwiększyć sprzedaż b2b. Część współpracuje z agencjami marketingowymi przy kampaniach reklamowych, cześć realizuje sprzedaż na zimno bezpośrednio przez handlowców, a jeszcze inni wychodzą na zagraniczne rynki. Czy istnieje natomiast możliwość pozyskania leada, praktycznie za darmo, bez dotarcia do nowych, nieznanych wcześniej firm? Oczywiście, że

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B” i link do bloga. Po prawej uścisk dłoni, w tle biuro i komputery.

Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B

Pojęcie procesu sprzedaży czy lejka sprzedaży jest obecnie bardzo modne. Założę się, że większość z Was o nich słyszała. Ale do czego to służy? Zgodnie z definicją, proces to seria powiązanych ze sobą działań, które prowadzą do osiągnięcia określonego celu. Zapewne wiecie, czym jest proces sprzedaży B2B, ale czy wiecie jakie etapy zawiera oraz jakie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?” i link do bloga. Po prawej stronie młoda kobieta w trakcie wideo rozmowy macha ręką w stronę ekranu.

Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?

W związku z zagrożeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, wiele firm postanowiło zaprzestać spotkań na żywo, wykorzystując połączenia wideo. Dotyczy to także osób na kwaratannach, które nie mogą opuszczać domów. Dla wielu to bardzo wygodne rozwiązanie – nie muszą się przecież tyle spotykać z handlowcami. Co jednak zrobić kiedy spotkanie jest potrzebne, a nie możemy przeprowadzić

Scroll to Top