Blog
Skuteczna sprzedaż

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najtańsze Źródła Nowej Sprzedaży – Analiza” i link do bloga. Po prawej lupa, a za nią wykresy i analizy dotyczące sprzedaży.

Najtańsze źródła nowej sprzedaży – analiza

Coraz częściej słyszymy i widzimy, że firmy poszukują nowych leadów, aby zwiększyć sprzedaż b2b. Część współpracuje z agencjami marketingowymi przy kampaniach reklamowych, cześć realizuje sprzedaż na zimno bezpośrednio przez handlowców, a jeszcze inni wychodzą na zagraniczne rynki. Czy istnieje natomiast możliwość pozyskania leada, praktycznie za darmo, bez dotarcia do nowych, nieznanych wcześniej firm? Oczywiście, że

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B” i link do bloga. Po prawej uścisk dłoni, w tle biuro i komputery.

Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B

Pojęcie procesu sprzedaży czy lejka sprzedaży jest obecnie bardzo modne. Założę się, że większość z Was o nich słyszała. Ale do czego to służy? Zgodnie z definicją, proces to seria powiązanych ze sobą działań, które prowadzą do osiągnięcia określonego celu. Zapewne wiecie, czym jest proces sprzedaży B2B, ale czy wiecie jakie etapy zawiera oraz jakie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?” i link do bloga. Po prawej stronie młoda kobieta w trakcie wideo rozmowy macha ręką w stronę ekranu.

Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?

W związku z zagrożeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, wiele firm postanowiło zaprzestać spotkań na żywo, wykorzystując połączenia wideo. Dotyczy to także osób na kwaratannach, które nie mogą opuszczać domów. Dla wielu to bardzo wygodne rozwiązanie – nie muszą się przecież tyle spotykać z handlowcami. Co jednak zrobić kiedy spotkanie jest potrzebne, a nie możemy przeprowadzić

Scroll to Top