Blog
Cold mailing

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co to jest cold mailing?” i link do bloga. Po prawej trzy kobiety pracują nad projektem.

Co to jest cold mailing?

Cold mailing jest narzędziem znanym niemal każdej osobie związanej z marketingiem internetowym. Choć wiele osób podważa jego działanie, porównując go do spamu, to wciąż jest to jedno z bardziej wydajnych narzędzi w marketingu internetowym, z dużą efektywnością w zakresie generowania leadów. Jak działa cold mailing? Jeśli nie wiesz czym jest cold mailing, to już śpieszymy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?” i link do bloga. Po prawej pracownicy w biurze analizują stronę agencji wsparcia sprzedaży.

Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?

Czy lepiej szukać klientów cold mailingiem własnymi zasobami, czy może warto zlecić ten proces na zewnątrz? To pytanie pojawia się prędzej czy później u każdego przedsiębiorcy, który myśli o sprzedaży wychodzącej na dużą skalę. Oczywiście odpowiedź brzmi „to zależy”; są sytuacje, kiedy warto budować zespół sprzedaży wychodzącej wewnątrz firmy, a czasami lepiej delegować te kompetencje

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna analizujący strategię kampanii.

Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?

Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation” i link do bloga. Po prawej mężczyzna pracujący na komputerze, od profilu.

Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi?  Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady” i link do bloga. Po prawej mężczyzna z laptopem i telefonem, ustawiający mailing.

Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady

Napisaliśmy już artykuł o tym czego unikać, a co warto robić przy pisaniu cold maila do potencjalnego klienta. Dzisiaj pokażemy prostą i skuteczną metodę sprzedażową, dzięki której Twój cold mail będzie przynosił więcej leadów. Dowiesz się z tego artykułu, jak napisać cold mail, aby sprzedawał. Co ważne, poniższa metoda to jedynie szablon, który Ty i

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Budować Bazy Mailingowe B2B?” i link do bloga. Po prawej analiza statystyk mailingowych.

Jak budować bazy mailingowe B2B?

To, czy kampania sprzedażowa się uda, w dużym stopniu zależy od tego, jakie wykorzystujesz bazy mailingowe. Ważne jest nie tylko to, co wysyłasz w wiadomości, ale także do kogo wysyłasz wiadomości oraz czy lista mailingowa jest prawidłowa. Tylko jak zidentyfikować, czy listy mailingowe faktycznie są prawidłowe i co to w zasadzie znaczy? Właśnie to chcę

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Cold Mailing W 2022 Roku Ma Jeszcze Sens?” i link do bloga. Po prawej fragment ekranu komputera wraz z widokiem skrzynki mailowej.

Czy cold mailing w 2022 roku ma jeszcze sens?

„Nie da się już robić skutecznego cold mailingu!” Gdybym dostawał złotówkę zawsze gdy to słyszę, byłbym dzisiaj bogatym człowiekiem. Kampanie cold mailingowe w 2022 roku często kojarzą się ze spamem, nachalną sprzedażą i „masówką”, a przez to z niską skutecznością. Od 2019  roku prowadzę agencję, która specjalizuje się w generowaniu leadów B2B przez cold mail

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Do Kogo Skierować Kampanię Cold Mailingową?” i link do bloga. Po prawej ekran z ikoną skrzynki mailowej i z powiadomieniami.

Do kogo skierować kampanię cold mailingową?

Jednym z najczęstszych pytań jakie dostaję od potencjalnych klientów przez rozpoczęciem współpracy jest to do jakiej grupy docelowej najlepiej kierować kampanie cold mailingowe. Odpowiadam wtedy zawsze, że dotrzeć możemy do każdego, bez względu na stanowisko czy wielkość firmy, ale z biznesowego punktu widzenia najlepiej sprawdzają osoby decyzyjne dużych i średnich firm oraz korporacji. Napisałem już

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Obsługiwać Leady Z Cold Mailingu?” i link do bloga. Po prawej widok na telefon komórkowy. Osoba korzystająca z niego włącza skrzynkę mailową.

Jak obsługiwać leady z cold mailingu?

Choć może się wydawać, że “lead to lead” i każdego trzeba traktować tak samo, to praktyka naszych klientów pokazuje, że leady z cold mailingu mają swoją specyfikę. Ich obsługa jest wyjątkowo nieintuicyjna zwłaszcza wtedy, gdy handlowiec do tej pory obsługiwał leady, które same zgłaszały się do firmy (np. z formularza kontaktowego czy polecenia).  Opisaliśmy już

Scroll to Top