Blog
Cold mailing

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Pozyskiwać Klientów Cold Mailingiem?” i link do bloga. Po prawej biurko, notatki i plan kampanii.

Jak pozyskiwać klientów cold mailingiem?

Cold mailing, jako metoda pozyskiwania klientów B2B, jest już w Polsce dobrze znany i zazwyczaj nikomu nie trzeba go przedstawiać. Zauważyłem jednak, że firmy często podejmują się samodzielnego automatyzowania wysyłek, nie mając świadomości z jakich etapów składa się outbound. Łącząc to z brakiem wiedzy na temat tego, jakie kompetencje w zespole są potrzebne, żeby skutecznie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Wskaźniki W Kampaniach Cold Mailingowych – Jak Je Czytać?” i link do bloga. Po prawej grafika – w tle zdjęcie laptopa, a na nie naniesiono rycinę z mapą kontaktów.

Wskaźniki w kampaniach cold mailingowych – jak je czytać?

Tytułowe pytanie pada bardzo często podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Także w tym artykule przejdziemy przez wszystkie statystyki dotyczące tego typu działań. Postanowiłem odpowiedzieć na to pytanie w formie artykułu, aby także firmy realizujące we własnym zakresie kampanie cold mailingowe mogły ocenić swoje działania. Dostarczalność (Deliverabilty) Najbardziej podstawowym wskaźnikiem w cold mailingu jest dostarczalność wiadomości.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Zrobimy Sprzedaż Samym Mailem?” i link do bloga. Po prawej żółte koperty symbolizujące maile, a w tle mapa Europy.

Czy zrobimy sprzedaż samym mailem?

Często podczas rozmów z klientami pojawia się temat tego na czym dokładnie polega cold mailing. Niektóre osoby pytają wtedy, czy jesteśmy w stanie zrobić sprzedaż samym mailem? Odpowiedź brzmi: oczywiście, że nie. Podczas procesu sprzedaży musi pojawić się telefon lub spotkanie, i rozmowa z handlowcem. Odpuśćmy na chwilę myślenie w kategoriach „cold mail = sprzedaż”.

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Od Cold Maila Do Dealu W Pięciu Krokach” i link do bloga. Po prawej laptopy oraz notatki.

Od cold maila do dealu w pięciu krokach

Umówiłeś rozmowę handlową dzięki cold mailowi? Świetnie, ale to dopiero początek drogi do zamknięcia sprzedaży. Jest wiele czynników, od których zależy powodzenie rozmów z klientem, a jednym z nich, który rozłożymy na czynniki pierwsze w tym artykule, jest proces. Uprzedzam na starcie: nie odkryję Ameryki, a Ty prawdopodobnie znasz dobre praktyki, które wymienię poniżej. Mimo

Scroll to Top