Blog
Generowanie leadów

Najlepsze metody generowania leadów

Proces generowania leadów (ang. lead generation) to działania marketingowe i sprzedażowe mające na celu stworzenie zainteresowania naszymi produktami lub usługami. W dalszej perspektywie leady sprzedażowe mogą stać się klientami — jest to jednak proces wymagający cierpliwości i konsekwencji. Nie każdy lead sprzedażowy staje się klientem, więc decydując się na generowanie leadów, musisz zadbać o odpowiednie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?” i link do bloga. Po prawej tarcza do rzutek, z rzutką wbitą w punkt 8.

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

  Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?” i link do bloga. Po prawej widoczny ot tyłu mężczyzna rozmawia przez telefon.

Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy próbowali swoich sił w outboundzie, jednak nie przynosiło to zamierzonych efektów. Okazuje się, że nie jest to tak proste jak mogłoby się wydawać. Samodzielne zajmowanie się outboundem zdecydowanie nie jest dla każdego, ale nie oznacza to, że trzeba z niego całkowicie rezygnować. W tym artykule opowiemy Ci o

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Lead generation jako element stałej strategii firmy” i link do bloga. Po prawej gra w szachy – w tle widać osobę ustalającą strategię dalszej gry.

Lead generation jako element stałej strategii firmy

Udało Ci się przeprowadzić jedną, dwie kampanie outboundowe i zyskać kilku klientów dla swojego biznesu. Myślisz o tym, żeby powtórzyć taką akcję za rok, zmotywować cały dział marketingowo-sprzedażowy, stworzyć sporą bazę potencjalnych klientów i dzięki temu załapać kilka konkretnych transakcji. Niestety taka strategia lead generation niesie za sobą ryzyko, że nie uda się obsłużyć wszystkich

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Pozyskiwanie Klientów B2B: Aktywna Sprzedaż” i link do bloga. Po prawej handlowiec podczas rozmowy telefonicznej.

Pozyskiwanie klientów B2B: aktywna sprzedaż

W największym uproszczeniu, pozyskiwanie klientów może odbywać się na dwa sposoby: pasywnie (inbound) i aktywnie (outbound). W zależności od tego, na jakim efekcie Ci zależy, taką należy przyjąć strategię. Możesz je oczywiście łączyć, jednak wiele zależy od tego, w jakiej sytuacji znajduje się Twoja firma. Mówiąc bardziej precyzyjnie, pierwszy sposób przynosi efekty po miesiącach, a

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co To Jest Lead I Kiedy Staje Się Klientem?” i link do bloga. Po prawej kobieta pracująca na laptopie.

Co to jest lead i kiedy staje się klientem?

Codziennie rozmawiam z prezesami i dyrektorami handlowymi polskich oraz zagranicznych firm na temat procesu lead generation i zauważam, że każdy trochę inaczej definiuje, co to jest lead. Są leady zimne, gorące, a nawet… smaczne 🙂 Co ciekawe, dla wielu osób te same nazwy znaczą coś innego. Nim zgłębisz swoją wiedzę na temat procesu lead generation

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kiedy Warto Zdecydować Się Na Outbound? ” i link do bloga. Po prawej dwie uśmiechnięte kobiety pracujące razem przy laptopie.

Kiedy warto zdecydować się na outbound?

W biznesie wszystko wolno, ale nie wszystko przynosi korzyść. Po outbound (czy dowolną inną formę marketingu i sprzedaży) może sięgnąć każda firma. Pytanie tylko, czy warto? I kiedy warto? W tym artykule przedstawię najważniejsze czynniki od których zależy to, czy w Twojej firmie warto robić cold mailing, czy nie. Klient końcowy (B2B, B2C) Jeśli sprzedajesz

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Nowy Kanał Pozyskiwania Leadów W Sektorze Energetycznym” i link do bloga. Po prawej panele słoneczne – sektor energii odnawialnej.

Nowy kanał pozyskiwania leadów w sektorze energetycznym

Luneos Luneos optymalizuje zużycie energii i pomaga obniżać ślad węglowy polskich firm. Ich taktyka zwiększania efektywności energetycznej wykorzystuje przede wszystkim odnawialne źródła energii, co jest szczególnie istotne w procesie transformacji energetycznej.  Przeczytaj jak wygląda u nich pozyskiwanie leadów w branży energetycznej. Zaczynając jednak od opisu firmy, Luneos jest to warszawska spółka działająca na rynku energii,

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Pozyskiwać Więcej Klientów Z Poleceń?” i link do bloga. Po prawej uścisk dłoni klienta i sprzedawcy.

Jak pozyskiwać więcej klientów z poleceń?

W jednym z poprzednich wpisów, Paweł przedstawił dwa najtańsze źródła nowej sprzedaży, czyli byłych i niedoszłych klientów. Dzisiaj zajmę się innym, ale zarazem bardzo podobnym sposobem na pozyskiwanie klientów, który także należy do kategorii “tanie i dobre, bo dobre i tanie”. Mam na myśli polecenia od zadowolonych klientów. Dzięki temu artykułowi dowiesz się jak pozyskiwać

Scroll to Top