Blog
Generowanie leadów

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką (np.

Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy próbowali swoich sił w outboundzie, jednak nie przynosiło to zamierzonych efektów. Okazuje się, że nie jest to tak proste jak mogłoby się wydawać. Samodzielne zajmowanie się outboundem zdecydowanie nie jest dla każdego, ale nie oznacza to, że trzeba z niego całkowicie rezygnować. W tym artykule opowiemy Ci o

Lead generation jako element stałej strategii firmy

Udało Ci się przeprowadzić jedną, dwie kampanie outboundowe i zyskać kilku klientów dla swojego biznesu. Myślisz o tym, żeby powtórzyć taką akcję za rok, zmotywować cały dział marketingowo-sprzedażowy, stworzyć sporą bazę potencjalnych klientów i dzięki temu załapać kilka konkretnych transakcji. Niestety taka strategia lead generation niesie za sobą ryzyko, że nie uda się obsłużyć wszystkich

Zimne działania w sprzedaży – jak aktywnie pozyskiwać nowych klientów?

Pozyskiwanie klientów B2B: aktywna sprzedaż

W największym uproszczeniu, pozyskiwanie klientów może odbywać się na dwa sposoby: pasywnie (inbound) i aktywnie (outbound). W zależności od tego, na jakim efekcie Ci zależy, taką należy przyjąć strategię. Możesz je oczywiście łączyć, jednak wiele zależy od tego, w jakiej sytuacji znajduje się Twoja firma. Mówiąc bardziej precyzyjnie, pierwszy sposób przynosi efekty po miesiącach, a

Co to jest lead i kiedy staje się klientem?

Codziennie rozmawiam z prezesami i dyrektorami handlowymi polskich i zagranicznych firm i zauważam, że każdy trochę inaczej definiuje co to jest lead. Są leady zimne, gorące, a nawet… smaczne 🙂 Co ciekawe, dla wielu osób te same nazwy znaczą coś innego. W tym tekście spróbuję w przejrzysty sposób wyjaśnić czym jest lead, jakie podziały leadów

Kiedy warto zdecydować się na outbound?

W biznesie wszystko wolno, ale nie wszystko przynosi korzyść. Po outbound (czy dowolną inną formę marketingu i sprzedaży) może sięgnąć każda firma. Pytanie tylko, czy warto? I kiedy warto? W tym artykule przedstawię najważniejsze czynniki od których zależy to, czy w Twojej firmie warto robić cold mailing, czy nie. Klient końcowy (B2B, B2C) Jeśli sprzedajesz

Nowy kanał pozyskiwania leadów w sektorze energetycznym

Luneos Luneos optymalizuje zużycie energii i pomaga obniżać ślad węglowy polskich firm. Przeczytaj jak wygląda u nich pozyskiwanie leadów w sektorze energetycznym. Zaczynając jednak od opisu firmy, jest to warszawska spółka posiada pełną ofertę transformacji energetycznej: zielonej energii, oświetlenia LED, fotowoltaiki, kogeneracji. Firma zapewnia pełne wsparcie w realizacji projektów: od dobrania rozwiązania, po pełne sfinansowanie projektów

Jak pozyskiwać więcej klientów z poleceń?

Jak pozyskiwać więcej klientów z poleceń?

W jednym z poprzednich wpisów, Paweł przedstawił dwa najtańsze źródła nowej sprzedaży, czyli byłych i niedoszłych klientów. Dzisiaj zajmę się innym, ale zarazem bardzo podobnym źródłem nowych współprac, które także należy do kategorii “tanie i dobre, bo dobre i tanie”. Mam na myśli polecenia od zadowolonych klientów. Dzięki temu artykułowi dowiesz się jak pozyskiwać klientów

Case study - co to jest?

Case study – co to jest i o co w tym chodzi?

Różne narzędzia, z których handlowcy korzystają przy pozyskiwaniu klientów, sprawdzają się na różnych etapach sprzedaży. Inną rolę w procesie pełnią artykułe blogowe, które uświadamiają rynek o danym problemie, inną prezentacja handlowa, która (najczęściej) służy do przekonania świadomych leadów do zakupu, a jeszcze inną case study. Istnieje kategoria narzędzi, która jest wyjątkowo skuteczna, kiedy klient jest

Scroll to Top