Blog
Generowanie leadów

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Dlaczego Outbound Nie Zadziałał? – Wyjaśnienie” i link do bloga. Po prawej tablica z pomysłami, a na niej leżąca żarówka.

Dlaczego outbound nie zadziałał? – wyjaśnienie

Aktywne wyjście na rynek wymaga strategii. Najczęściej ta strategia po prostu… nie powstaje. Właśnie z tego powodu rodzą się osoby, które twierdzą, że „to nie działa”. Według nas jest jednak inaczej – widzimy to w praktyce. Outbound działa, jednak nie u każdego. Dlaczego i co zrobić, aby tego uniknąć? Do skutecznego outboundu (cold mailing, cold calling

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy To Na Pewno Lead?” i link do bloga. Po prawej ekran laptopa i osoba analizująca statystyki dotyczące nowych leadów.

Czy to na pewno lead?

Wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą w sklepie z drogimi zegarkami. Do środka wchodzi elegancki mężczyzna w garniturze. Po chwili do sklepu wchodzi grupa dziesięciu roześmianych nastolatków w krótkich spodenkach. Do kogo podejdziesz najpierw i poświęcisz uwagę? Z kim chcesz porozmawiać o zegarku za 30 tys. złotych? Gdyby spojrzeć na tę sytuację tylko pod kątem liczby potencjalnie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Outbound I Inbound – Czym Się Różnią?” i link do bloga. Po prawej wykresy i analizy dotyczące ruchu na stronie i związane z outbound marketingiem.

Outbound i inbound – czym się różnią?

Jeśli czytasz ten tekst, bo  “inbound” i “outbound” nie są dla Ciebie jasne, to mam dobrą wiadomość: nie jesteś jedyny/jedyna. Oba terminy są powszechnie stosowane przez marketingowców, ale nie przebiły się do świadomości ludzi biznesu w Polsce. Co więcej, możliwe, że tak jak Pan Jourdain w komedii Moliera zdziwił się, że od 40 lat mówi

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najtańsze Źródła Nowej Sprzedaży – Analiza” i link do bloga. Po prawej lupa, a za nią wykresy i analizy dotyczące sprzedaży.

Najtańsze źródła nowej sprzedaży – analiza

Coraz częściej słyszymy i widzimy, że firmy poszukują nowych leadów, aby zwiększyć sprzedaż b2b. Część współpracuje z agencjami marketingowymi przy kampaniach reklamowych, cześć realizuje sprzedaż na zimno bezpośrednio przez handlowców, a jeszcze inni wychodzą na zagraniczne rynki. Czy istnieje natomiast możliwość pozyskania leada, praktycznie za darmo, bez dotarcia do nowych, nieznanych wcześniej firm? Oczywiście, że

Scroll to Top