Blog
Zarządzanie marketingiem

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Najwięksi Podchodzą Do SEO? – Analiza” i link do bloga. Po prawej pracownicy podczas spotkania firmowego, w tle widoczny prelegent i jego prezentacja.

Jak najwięksi podchodzą do SEO? – analiza

Czy największe serwisy internetowe podchodzą do pozycjonowania inaczej? I tak, i nie. Różnica najczęściej leży w skali działań, a w konsekwencji ile czynności można podjąć. Większy budżet daje możliwość na tworzenie większej ilości treści, pozyskiwanie linków wyższej jakości (np. poprzez publikacje sponsorowane w znanych serwisach), czy też zatrudnienie dewelopera lub całego zespołu, aby mieć ich

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Czy Twój Marketing Pomaga Sprzedawcom?” i link do bloga. Po prawej spotkanie sprzedawców w biurze.

Czy Twój marketing pomaga sprzedawcom?

Choć marketing i sprzedaż to działy, które w założeniach idealnie się uzupełniają, w praktyce biznesowej bywa różnie. Zarząd i sprzedawcy nie zawsze traktują marketing poważnie i nie widzą w nim równego partnera w pozyskiwaniu nowych klientów. Marketingowcy za to często działają w oderwaniu od realnej sprzedaży i zajmuje się głównie tworzeniem grafik i kreatywnych haseł.

Scroll to Top