Blog
Zarządzanie marketingiem


Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży
Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy


Jak najwięksi podchodzą do SEO? – analiza
Czy największe serwisy internetowe podchodzą do pozycjonowania inaczej? I tak, i nie. Różnica najczęściej leży w skali działań, a w konsekwencji ile czynności można podjąć. Większy budżet daje możliwość na tworzenie większej ilości treści, pozyskiwanie linków wyższej jakości (np. poprzez publikacje sponsorowane w znanych serwisach), czy też zatrudnienie dewelopera lub całego zespołu, aby mieć ich


Czy Twój marketing pomaga sprzedawcom?
Choć marketing i sprzedaż to działy, które w założeniach idealnie się uzupełniają, w praktyce biznesowej bywa różnie. Zarząd i sprzedawcy nie zawsze traktują działania marketingowe poważnie i nie widzą w nim równego partnera w pozyskiwaniu nowych klientów. Marketingowcy za to często działają w oderwaniu od realnej sprzedaży i zajmuje się głównie tworzeniem grafik i kreatywnych