Blog
Zarządzanie sprzedażą

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?” i link do bloga. Po prawej handlowcy dyskutują na temat informacji wyświetlanej na laptopie. Z tyłu widać kobietę rozmawiającą przez telefon.

Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług? Masz na to przynajmniej kilkanaście sposobów, od zatrudnienia nowego sprzedawcy, przez działania z zakresu content marketingu, aż po wprowadzenie lead generation jako stałego elementu firmowej strategii. Możesz też zainwestować swój czas i pieniądze w pracowników, którzy już są na pokładzie firmy i są w stanie zadbać

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż” i link do bloga. Po prawej pracownicy z komputerem analizują strategię zwiększania sprzedaży.

Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż

Jeśli chcesz, by Twoja firma zdrowo rosła i generowała zyski, to musisz zwiększyć sprzedaż; zarówno ilościowo (sprzedawać więcej), jak i jakościowo (sprzedawać drożej, na większych marżach).  Dzisiaj przyjrzymy się obszarom, które być może pomijasz w swojej firmie, a które bezpośrednio przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i/lub rentowności. Obsługa klienta: dosprzedaż i polecenia Jeśli chcesz zwiększyć

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?” i link do bloga. Po prawej pracownik fizyczny podczas spawania – widać iskry.

Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?

Aby outbound przyniósł oczekiwane wyniki, musisz być ekspertem w dwóch kwestiach. W przedstawianiu mocnych stron swojej firmy oraz w rozwiązywaniu problemów klienta.  Nie oznacza to jednak, że musisz znać bolączki każdej z firm, z którą chcesz się skontaktować. Firmy działające w jednym sektorze zazwyczaj borykają się z podobnymi wyzwaniami. Ich wychwycenie będzie wymagało od Ciebie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Książki O Sprzedaży I Biznesie, Które Ci Pomogą” i link do bloga. Po prawej biurko, na którym znajduje się telefon, laptop z biznesowymi wykresami, a także książki.

Książki o sprzedaży i biznesie, które Ci pomogą

Dzisiaj jest 9 sierpnia, czyli Dzień Miłośników Książek. Z tej okazji przygotowałem dla Was trzy książki o sprzedaży i biznesie, które według mnie powinien przeczytać każdy pracownik związany ze sprzedażą, zwłaszcza wychodzącą.  Tytuły te trafiły do mnie, bo są praktyczne i merytoryczne. Bez lania wody, napisane od praktyków dla praktyków, trafiające do zdrowego rozsądku. Jeśli

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Dlaczego Moi Handlowcy Nie Pozyskują Nowych Klientów?” i link do bloga. Po prawej widoczny handlowiec w eleganckim ubraniu, bez twarzy.

Dlaczego moi handlowcy nie pozyskują nowych klientów?

Wyobraźmy sobie dwie sytuacje biznesowe, w której główne role mają handlowcy: 1. Zespół sprzedażowy liczy 8 osób, firma nie dostaje wiele zapytań organicznie (z poleceń czy strony internetowej). W dodatku każdy sprzedawca obsługuje obecnych klientów i samodzielnie szuka nowych leadów. 2. Zespół sprzedażowy liczy 3 osoby, ale jej marketing działa prężnie i miesięcznie generuje 30

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Kim Jest Presales I Kiedy Go Zatrudnić?” i link do bloga. Po prawej presales podczas pracy na laptopie, ma założone słuchawki.

Kim jest presales i kiedy go zatrudnić?

 Jeśli sprzedaż w Twojej firmie stoi lub nie rośnie tak szybko jak by mogła, możesz sięgnąć po różne narzędzia: zatrudnić kolejnego handlowca, zwiększyć budżet działań marketingowych, skorzystać ze wsparcia agencji sprzedażowej…   W firmie może jednak pojawić moment, w którym generowanie nowych leadów nie przełoży się na nowy biznes, bo handlowcy z powodu nadmiaru pracy, nie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Skuteczny Handlowiec – Kogo Zatrudnić Do Sprzedaży Wychodzącej?” i link do bloga. Po prawej zdjęcie nóg handlowca wraz z niesioną przez niego aktówką.

Skuteczny handlowiec – kogo zatrudnić do sprzedaży wychodzącej?

Jeśli Twoja firma potrzebuje nowej sprzedaży, bo dotychczasowe źródła leadów zaczęły wysychać, jednym ze sposobów na rozwiązanie tego problemu jest nowy handlowiec, który będzie szukał klientów samodzielnie. To dobry sposób, aby rozwinąć sprzedaż, jednak samo zatrudnienie handlowca nie rozwiąże wszystkich problemów. Co więc zrobić, aby wybrany handlowiec okazał się skuteczny?  Aby tak się okazało, musisz

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Follow-Up, Czyli Jak Skutecznie Przypominać O Sobie Leadowi?” i link do bloga. Po prawej narzędzia do kontaktu z leadem – laptop i smartfon.

Follow-up, czyli jak skutecznie przypominać o sobie leadowi?

Kiedy rozmawiam z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż w firmach, zadziwiająco często martwym punktem procesu jest ponowienie rozmowy z klientem. Dzieje się to na różnych etapach lejka. Handlowcom zdarza się nie przykładać do follow-upów zarówno w trakcie pozyskiwania leada, podczas otwartych negocjacji, czy po przegraniu szansy sprzedaży. Czy follow-up jest naprawdę taki ważny?  We wszystkich tych

Scroll to Top