Blog
Zarządzanie sprzedażą

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

Twoje kampanie outboundowe dobiegły końca. Pora na ich podsumowanie i ustalenie, czy czas i poświęcony budżet dały efekty. W tym artykule pokażemy Ci, jakie wyniki możesz uznać za dobre, a jakie powinny zaalarmować Cię do zmiany strategii. Podzielimy się również tym, jak poprawić każdy z poniższych wskaźników. Dostarczalność (Deliverabilty) Dostarczalność to stosunek wysłanych maili do

Jak branża klienta wpływa na sprzedaż wychodzącą?

Aby outbound przyniósł oczekiwane wyniki, musisz być ekspertem w dwóch kwestiach. W przedstawianiu mocnych stron swojej firmy oraz w rozwiązywaniu problemów klienta.  Nie oznacza to jednak, że musisz znać bolączki każdej z firm, z którą chcesz się skontaktować. Firmy działające w jednym sektorze zazwyczaj borykają się z podobnymi wyzwaniami. Ich wychwycenie będzie wymagało od Ciebie

Agencja outboundowa – czym kierować się przy wyborze?

Często zgłaszają się do nas klienci, którzy próbowali swoich sił w outboundzie, jednak nie przynosiło to zamierzonych efektów. Okazuje się, że nie jest to tak proste jak mogłoby się wydawać. Samodzielne zajmowanie się outboundem zdecydowanie nie jest dla każdego, ale nie oznacza to, że trzeba z niego całkowicie rezygnować. W tym artykule opowiemy Ci o

Lead generation jako element stałej strategii firmy

Udało Ci się przeprowadzić jedną, dwie kampanie outboundowe i zyskać kilku klientów dla swojego biznesu. Myślisz o tym, żeby powtórzyć taką akcję za rok, zmotywować cały dział marketingowo-sprzedażowy, stworzyć sporą bazę potencjalnych klientów i dzięki temu załapać kilka konkretnych transakcji. Niestety taka strategia lead generation niesie za sobą ryzyko, że nie uda się obsłużyć wszystkich

Jak napisać cold mail, który sprzedaje? Przykłady

Napisaliśmy już artykuł o tym czego unikać, a co warto robić przy pisaniu cold maila do potencjalnego klienta. Dzisiaj pokażemy prostą i skuteczną metodę sprzedażową, dzięki której Twój cold mail będzie przynosił więcej leadów. Dowiesz się z tego artykułu, jak napisać cold mail, aby sprzedawał. Co ważne, poniższa metoda to jedynie szablon, który Ty i

Jak budować bazy mailingowe B2B?

To, czy kampania sprzedażowa się uda, w dużym stopniu zależy od tego, jakie wykorzystujesz bazy mailingowe. Ważne jest do kogo wysyłasz wiadomości oraz czy lista mailingowa jest prawidłowa. Tylko co to znaczy prawidłowa lista mailingowa i jak się za nią zabrać? Dzisiaj omówimy: dlaczego warto zainwestować w listę mailingową? co wziąć pod uwagę przy jej

Zimne działania w sprzedaży – jak aktywnie pozyskiwać nowych klientów?

Pozyskiwanie klientów B2B: aktywna sprzedaż

W największym uproszczeniu, pozyskiwanie klientów może odbywać się na dwa sposoby: pasywnie (inbound) i aktywnie (outbound). Pierwszy sposób przynosi efekty po miesiącach, a czasami latach marketingowej pracy. Drugi – niemal natychmiast. Dzisiaj skupię się na outboundzie, czyli sprzedaży wychodzącej. Jakimi metodami możesz proaktywnie pozyskiwać nowych klientów B2B? Aktywne pozyskiwanie klientów cold callingiem Jednym z klasycznych

Co to jest lead i kiedy staje się klientem?

Codziennie rozmawiam z prezesami i dyrektorami handlowymi polskich i zagranicznych firm i zauważam, że każdy trochę inaczej definiuje co to jest lead. Są leady zimne, gorące, a nawet… smaczne 🙂 Co ciekawe, dla wielu osób te same nazwy znaczą coś innego. W tym tekście spróbuję w przejrzysty sposób wyjaśnić czym jest lead, jakie podziały leadów

Do kogo skierować kampanię cold mailingową?

Who should I reach out with the cold mailing campaign?

One of the most common questions I get before starting cooperation is which target group is best to write cold emails to. I always answer that you can reach anyone, regardless of the position or size of the company. Still, from the business point of view, I believe it’s best to aim for the decision-makers

Scroll to Top

Newsletter
Bądź na bieżąco z naszymi artykułami oraz ofertą.