Blog
Zarządzanie sprzedażą

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Lead Response Time – Co To Jest I O Co W Tym Chodzi?” i link do bloga. Po prawej obrazek klepsydry z niebieskim piaskiem. Odmierza ona czas.

Lead Response Time – co to jest i o co w tym chodzi?

Zdaje sobie sprawę, że tytuł tego artykułu dla wielu może być „kontrowersyjny”, czy wręcz „click baitowy”. Jednak rzeczywiście jest jeden sposób, przez który możemy znacznie utrudnić sobie cały proces sprzedaży. Chodzi o czas. Mówiąc wprost – szybkość kontaktu ze strony handlowca, ładnie nazywane też „Lead Response Time”. O co chodzi w Lead Response Time? Wyobraź

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Zwiększyć Skuteczność Pierwszej Rozmowy Handlowej?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna stoi tyłem i patrzy w okno, rozmawiając przez telefon.

Jak zwiększyć skuteczność pierwszej rozmowy handlowej?

Proste rozwiązania w sprzedaży często dają najlepsze efekty, a metoda którą poniżej przedstawię, należy do jednej z najprostszych i najskuteczniejszych jakie istnieją. Korzystając z niej, w prosty sposób: Określisz, którymi leadami zająć się w pierwszej kolejności, a które z miejsca odrzucić; Uporządkujesz swoją rozmowę handlową; Zabezpieczysz się przed zapomnieniem o kluczowych pytaniach; Zwiększysz skuteczność  sprzedaży

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak Napisać Dobrą Wiadomość Otwierającą Sprzedaż?” i link do bloga. Po prawej mężczyzna notujący coś w zeszycie.

Jak napisać dobrą wiadomość otwierającą sprzedaż?

O tym, że napisanie skutecznego maila do potencjalnego klienta nie jest łatwe, wie każdy, kto choć raz stał przed stworzeniem wiadomości otwierającej sprzedaż. Jak zacząć, żeby przykuć uwagę? Jak zakończyć, żeby dostać pozytywną odpowiedź? Być może zdarzyło Ci się zadać sobie tego typu pytania. Piszę teksty otwierające ponad 5 lat, obserwuję i porównuję ich skuteczność

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B” i link do bloga. Po prawej uścisk dłoni, w tle biuro i komputery.

Bardzo krótko o procesie sprzedaży B2B

Pojęcie procesu sprzedaży czy lejka sprzedaży jest obecnie bardzo modne. Założę się, że większość z Was o nich słyszała. Ale do czego to służy? Zgodnie z definicją, proces to seria powiązanych ze sobą działań, które prowadzą do osiągnięcia określonego celu. Zapewne wiecie, czym jest proces sprzedaży B2B, ale czy wiecie jakie etapy zawiera oraz jakie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?” i link do bloga. Po prawej stronie młoda kobieta w trakcie wideo rozmowy macha ręką w stronę ekranu.

Jak przeprowadzić wideo spotkanie w czasach COVID-19?

W związku z zagrożeniami wynikającymi z pandemii koronawirusa, wiele firm postanowiło zaprzestać spotkań na żywo, wykorzystując połączenia wideo. Dotyczy to także osób na kwaratannach, które nie mogą opuszczać domów. Dla wielu to bardzo wygodne rozwiązanie – nie muszą się przecież tyle spotykać z handlowcami. Co jednak zrobić kiedy spotkanie jest potrzebne, a nie możemy przeprowadzić

Scroll to Top