Generowanie leadów 2.0
Wiemy, że za Twoją firmą stoi potencjał do sprzedawania więcej. W większości firm tak jest. Największym jednak problemem lub wyzwaniem zazwyczaj jest zbyt zwiększenie ilości leadów i jakościowych szans sprzedaży.
I dokładnie w tym pogadamy. Zamieniamy puste kalendarze handlowców, w takie, które są wypełnione spotkaniami.




Sprzedaż to nie jest spacer przez łąkę...
...dlatego dobrze mieć kogoś, kto Cię rozumie 🙂
Każdy, kto pracuje w sprzedaży, ten wie, jak stalowe trzeba mieć do tego nerwy.
Codziennością dla nas jest walka o target, klient, który zapomni spotkania, czy taki, który umówił spotkanie, ale w zasadzie nie jest przekonany do naszego rozwiązania (to po co je umawiał?).
Najgorszą jednak sytuacją jest, kiedy dookoła masz miliard różnych spraw, tysiące ASAPów, a Ty, zamiast skupiać się na obsłudze obecnych klientów i skuteczności w sprzedaży, musisz jeszcze się martwić o to, skąd wziąć następnych potencjalnych klientów.
Znasz to? Jeśli tak, to chcemy Ci w tym pomóc.
Głównym celem, który nam przyświeca, jest
wsparcie działów sprzedaży .
Oznacza to, że nie tylko rozwiązujemy problemy, ale także pomagamy realizować ambitne cele. Przejawia się to zarówno w naszych usługach, jak i każdym innym działaniu firmy.A kiedy możemy Ci pomóc?















Nie macie czasu szukać nowych klientów
Tak jak napisaliśmy wcześniej, doskonale to rozumiemy. Znacznie bardziej opłacalne byłoby, żebyście rozmawiali z chętnymi kupującymi, niż szukali nowych.















Nie macie osoby do pozyskiwania klientów
Rozmowa z klientem to jedno, ale doprowadzenie do niej to już zupełnie inny temat. Pomożemy Wam ich znaleźć i połączymy Was tylko z zainteresowanymi osobami.















Obawiacie się, że potraktują Was jak spamerów
Pewnie codziennie dostajesz kolorowe maile wyglądające jak ulotki. To NIE jest prospecting. To zwykły spam. My stworzymy dla Ciebie kampanię, na którą inni aż chcą odpowiadać.















Marketing dostarcza Wam za niskiej jakości leady
Nie ma gorszej frustracji niż ta, kiedy musisz rozmawiać z zupełnie niedopasowanymi firmami. Z nami rozmawiasz tylko z leadami, które wyraziły zainteresowanie Twoją usługą.















Nie chcecie kontaktować się z obcymi ludźmi
W pełni to rozumiemy, bo nie każdy czuje się w tym dobrze. Pomożemy Ci dotrzeć do zainteresowanych osób, które same pytają się Ciebie, kiedy możecie porozmawiać.















Nie znacie nowego rynku, na który chcecie wejść
Macie ambicje na więcej? Szukacie nowych rynków? Na co dzień pomagamy naszym partnerom pozyskiwać klientów i rozwijać swoją sprzedaż międzynarodowo.















Martwicie się o przyszłe wyniki finansowe firmy
Najgorszej, kiedy do tej pory sprzedaż opierała się głównie na rekomendacjach. Stworzymy dla Was proces aktywnego pozyskiwania klientów, co pomoże Wam stabilnie rozwijać firmę.















Wolicie sprzedawać, a nie szukać klientów
I tak powinno być! Twoi handlowcy, to komandosi, którzy są wyszkoleni w sprzedawaniu i na tym powinni się skupić. Pozyskiwanie klientów zostaw nam.
Większość problemów w sprzedaży wcale nie opiera się na handlowcach...
...problemy zaczynają się, kiedy nie ma komu sprzedawać.
I właśnie dlatego zbudujemy, a nastepnie obsłużymy dla Ciebie
skuteczny procesów generowania leadów.
Jak wygląda współpraca z nami?












Etap 1 - Analizujemy Twoją sytuację
- Rozmawiamy o Twojej ofercie
- Sprawdzamy, kto jest Twoim klientem
- Dopasowujemy długość procesu, do Twojego cyklu zakupowego
Kluczem jest dopasowanie
- Jeszcze przed podpisaniem umowy, zawsze zaczynamy od przeanalizowania Twojej konkretnej sytuacji. Podczas pierwszych rozmów chcemy dokładnie rozumieć, na czym polegają Twoje wyzwania, a także jaki masz biznes. Służy to Tobie, jak i nam, abyśmy mieli maksimum pewności, że nasze rozwiązanie Ci pomoże. Poza samą rozmową przeprowadzamy dla Ciebie także bezpłatną analizę rynku, aby sprawdzić, do ilu firm z Twojego targetu jesteśmy potencjalnie w stanie dotrzeć. Dopiero wtedy, gdy razem uznamy, że nasze rozwiązanie pomoże Ci rozwinąć sprzedaż, wtedy zaczynamy współpracę.












Etap 2 - Przygotowujemy bazę kontaktów
- Do bazy kontaktów masz dostęp już na etapie jej przygotowywania
- Każdorazowo wykluczamy z niej Twoich obecnych klientów
- Jeśli chcesz, możesz wymienić wybrane kontakty
To musi być świeży potencjał
- Na pewno zgodzisz się z nami, że nie ma sensu, żebyśmy tworzyli bazę, w której część kontaktów jest niedopasowana, jest tam Twoja konkurencja, klienci, osoby niezainteresowane i nie wiadomo kto jeszcze. Uwierz, my też byśmy takiej bazy nie chcieli! Dlatego każdorazowo przed uruchomieniem kampanii masz dostęp do bazy od momentu jej tworzenia przez nasz dział Researchu. Coś jak live cooking, tylko w trakcie gotowania masz możliwość zamiany składników. To inne podejście, bo często firmy kilkukrotnie sprzedają gotowe bazy do wybranych branż. My każdorazowo budujemy dla Ciebie dedykowaną bazę.












Etap 3 - Projektujemy komunikację kampanii
- Opracowujemy z Tobą najważniejsze wyróżniki Twojej oferty
- Budujemy komunikację, odnosząc się do problemów, które rozwiązujecie
Odbiorca musi to poczuć
- Wiemy, że nie wystarczy odezwać się do odpowiedniej osoby. Musimy ją jeszcze przekonać o tym, że to właśnie Twoje rozwiązanie jest najlepszym, co ją dziś spotkało. I nad tym właśnie pracuje nasz zespół na tym etapie. Nie wykorzystujemy generycznych wiadomości przygotowanych z góry dla konkretnych branż. Razem z Tobą dokładnie analizujemy Twój produkt lub usługę i Wasze UVP. Dopiero mając wszystkie niezbędne szczegóły, budujemy z tego komunikację, na którą odbiorca aż chce odpowiedzieć “Przepraszam, czy możemy się spotkać?”. I do tego dążymy w każdej kampanii.












Etap 4 - Uruchomienie i bieżąca optymalizacja kampanii
- Koordynacją i obsługą kampanii zajmuje się Twój dedykowany opiekun
- Omawiamy z Tobą kampanię i jej efekty, aby osiągnąć jak najlepszy wynik
- Wyniki cyklicznie Ci raportujemy mailowo
Moment uruchomienia kampanii to dopiero początek
- Często może się wydawać, że praca trwa do tego etapu, a potem to już tylko kontaktujemy osoby z bazy i cieszymy się z leadów (lub też nie). U nas zupełnie tak to nie wygląda. Tak naprawdę dopiero na tym etapie zaczynamy testować założenia, które budowaliśmy z Tobą na początku. Mając wyniki już z pierwszych kontaktów, zaczynamy analizować, co jeszcze możemy zrobić, aby zbudowany dla Ciebie proces był maksymalnie skuteczny. Testujemy wszystko. Zarówno target, jak i poszczególne elementy komunikacji. Wszystko po to, aby zapewnić Ci maksymalny zysk z kampanii.
A jaki jest z tego efekt?















Twoi handlowcy mają stały dopływ nowych szans sprzedaży
Tak jak napisaliśmy wcześniej, doskonale to rozumiemy. Znacznie bardziej opłacalne byłoby, żebyście rozmawiali z chętnymi kupującymi, niż szukali nowych.















Kalendarze zapełniają się spotkaniami z zainteresowanymi klientami
Rozmowa z klientem to jedno, ale doprowadzenie do niej to już zupełnie inny temat. Pomożemy Wam ich znaleźć i połączymy Was tylko z zainteresowanymi osobami.















Pozyskujecie kolejnych klientów z zagranicy i poszerzanie portfolio
Pewnie codziennie dostajesz kolorowe maile wyglądające jak ulotki. To NIE jest prospecting. To zwykły spam. My stworzymy dla Ciebie kampanię, na którą inni aż chcą odpowiadać.















Współpracujesz z działem prospectingu w cenie jednego specjalisty
U nas współpracujesz z całym działem, a nie pojedynczym freelancerem czy specjalistą. Dzięki temu masz pewność, że proces jest idealnie ułożony na każdym etapie, bo zajmuje się nim zupełnie osobny dział.















Korzystasz z procesu tak, jak potrzebujesz w danym momencie
Zwiększenie regularnej sprzedaży, uwolnienie czasu handlowców? Wyjście na rynek zagraniczny, premiera nowego produktu? Niezależnie jaki masz cel, dostosujemy proces dla Ciebie.















Przestajesz się martwić o stały dopływ nowych klientów
Pewnie codziennie dostajesz kolorowe maile wyglądające jak ulotki. To NIE jest prospecting. To zwykły spam. My stworzymy dla Ciebie kampanię, na którą inni aż chcą odpowiadać.
Chcesz sprzedawać więcej do idealnych potencjalnych klientów?
Ta? To znakomicie.












Ile to kosztuje i kiedy się zwróci?
- Ceny kampanii u nas są zależne przede wszystkim od dwóch czynników. Pierwszym czynnikiem jest ilość firm, które zamierzamy skontaktować, a drugim długość kampanii. Zupełnie inne potrzeby będzie miała mała firma, która ma jednego handlowca, a zupełnie cały zespół handlowców. Dodatkowo musimy także dopasować długość kampanii do cyklu sprzedażowego w firmie. Jeśli u Ciebie przykładowo od momentu spotkania, do wystawienia faktury mija 6 miesięcy, to kampania trzymiesięczna spowoduje dużą lukę w dostarczaniu przez nas leadów. Zamiast tego lepiej zdecydować się na dłuższą kampanię i mieć ciągłość w pozyskiwaniu klientów. Jako że mamy doświadczenie w pracy z zarówno mniejszymi, jak i większymi firmami, które mają zupełnie różne wartości transakcji, na pewno damy radę dobrać odpowiednią kampanię dla Ciebie.
- Wiemy, że okres zwrotu z inwestycji to często jeden z najważniejszych kryteriów naszych klientów. Czasem nawet najważniejszy. W większości przypadków nasi klienci już po miesiącu od rozpoczęcia działań mają pierwsze efekty w postaci umówionych rozmów. Oczywiście trzeba także wziąć pod uwagę czas potrzebny do zamknięcia deala, który w zależności od firmy może być dłuższy lub krótszy, a także samą wartość transakcji. Mimo wszystko efekty z działań prospectingowych zazwyczaj przychodzą bardzo szybko. Znacznie szybciej niż na przykład z takich działań jak reklamy płatne, content marketing czy SEO, gdzie na pierwsze efekty często trzeba czekać po kilka miesięcy, a na zwrot jeszcze dłużej.












Ile będzie trwać uruchomienie kampanii?
- Często klienci mają obawy, że od podpisania umowy do pierwszych umówionych spotkań będą bardzo długo czekać. Nic bardziej mylnego. Zazwyczaj gotowy i działający proces generowania leadów mamy już po około dwóch tygodniach. Jedną z ważniejszych zalet naszego rozwiązania jest właśnie to, że jest to narzędzie dające strasznie szybkie efekty, porównując je do innych działań, takich jak prowadzenie mediów społecznościowych, SEO czy chociażby szkolenie pracowników i budowanie przez nich samemu podobnych systemów.












Czy będę musiał(a) się w to bardzo angażować?
- Odpowiadając klasykiem: to zależy. Im więcej pracy poświęcisz na samym początku współpracy z nami, tym lepsze będą efekty. Niezwykle ważnym jest dla nas, aby przygotować dla Ciebie proces maksymalnie efektywny, dlatego na początku wymagamy Twojej uwagi i ingerencji. Zależy nam na tym, abyśmy mieli maksymalną zgodność przy każdym etapie współpracy. Na początku zaczynamy od analizy, aby w pełni zrozumieć Twoją perspektywę. Później, w trakcie przygotowywania bazy, udostępniamy Ci ją, abyś mógł lub mogła sprawdzić, czy idziemy w dobrym kierunku, a na koniec jeszcze ją przesyłamy Tobie do akceptacji. Pamiętasz z procesu, że każdy kontakt możesz wymienić, jeśli coś z nim jest nie tak, prawda? Tym właśnie zapewniamy Ci też, że leady będą idealnie z Twojego targetu. Później tworzymy treść kampanii i weryfikujemy ją z Tobą, aby mieć pewność, że dobrze zarządzamy oczekiwaniami osób, które otrzymają wiadomość. Dopiero wtedy już tylko po naszej stronie jest uruchomienie i bieżąca optymalizacja kampanii, a po Twojej cieszenie się efektami.












Czy u mnie to zadziała? Mamy bardzo wąską grupę docelową.
- Pozwól nam to obiektywnie ocenić! Zawsze, jeszcze przed współpracą, zaczynamy od przeprowadzenia bezpłatnej analizy Twojego targetu, aby sprawdzić, czy możemy w ogóle dotrzeć do danej grupy docelowej i jeśli tak to, z jak dużą ilość firm możemy się skontaktować. Do współpracy podchodzimy zawsze partnersko. Jeśli razem uznamy, że rzeczywiście jest to bardzo mała liczba firm, albo specyficzna grupa, do której nie damy rady dotrzeć, to Ci o tym powiemy wprost. My, tak jak każda firma usługowa, także mamy ograniczone zasoby, jeśli chodzi o ilość klientów, których możemy obsłużyć. Właśnie dlatego zależy nam na długotrwałych i udanych współpracach, a nie jednorazowych kampaniach, z których ani Ty, ani my nie będziemy zadowoleni.












A czy nie zalejecie nas leadami? Mamy mało handlowców.
- Spokojnie. Nieskromnie mówiąc, zdarzają się nam kampanie, w których efekty były nie dość, że natychmiastowe, to zainteresowanych spotkaniem było bardzo dużo. Na tyle dużo, że firmy nie nadążają ze spotkaniami i podpisywaniem umów. Wiemy, że to dobry znak i oznacza, że jest bardzo duże zainteresowanie takimi usługami na rynku, ale trzeba jeszcze te wszystkie spotkania przeprowadzić. W takiej sytuacji po prostu robimy przerwę, aby zwolnić tempo i pozwolić Ci wszystkich na spokojnie obsłużyć i wznawiamy je, kiedy będziesz mieć znowu moce przerobowe.i












A czy nie zalejecie nas leadami? Mamy mało handlowców.
- Spokojnie. Nieskromnie mówiąc, zdarzają się nam kampanie, w których efekty były nie dość, że natychmiastowe, to zainteresowanych spotkaniem było bardzo dużo. Na tyle dużo, że firmy nie nadążają ze spotkaniami i podpisywaniem umów. Wiemy, że to dobry znak i oznacza, że jest bardzo duże zainteresowanie takimi usługami na rynku, ale trzeba jeszcze te wszystkie spotkania przeprowadzić. W takiej sytuacji po prostu robimy przerwę, aby zwolnić tempo i pozwolić Ci wszystkich na spokojnie obsłużyć i wznawiamy je, kiedy będziesz mieć znowu moce przerobowe.i












Brzmi świetnie, ale czy to jest, aby na pewno legalne...?
- Tak! Podstawą naszego biznesu jest to, żeby wszystko było zgodne z prawem i szczególnie dbamy o RODO. Jako że pracujemy z różnej wielkości firmami, potrafimy zarówno wyjaśnić jak to działa małym firmom, jak i porozmawiać z prawnikami dużych korporacji. Dodatkowo wiemy, że nasze działania są zgodne z prawem, ponieważ mamy wystawioną o tym opinię przez kancelarię prawną. Aby jednak maksymalnie pomóc Wam w procesach wewnętrznych, chętnie zorganizujemy spotkanie, na które zaprosimy zarówno Waszego prawnika, jak i naszego, aby mógł odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Chcesz sprzedawać więcej do idealnych potencjalnych klientów?
Ta? To znakomicie.
Nie musisz nam jednak wierzyć na słowo,
posłuchaj naszych klientów
Ponad 75% klientów zostaje z nami już na stałe

















