Luneos
Luneos optymalizuje zużycie energii i pomaga obniżać ślad węglowy polskich firm. Ich taktyka zwiększania efektywności energetycznej wykorzystuje przede wszystkim odnawialne źródła energii, co jest szczególnie istotne w procesie transformacji energetycznej.
Przeczytaj jak wygląda u nich pozyskiwanie leadów w branży energetycznej.
Zaczynając jednak od opisu firmy, Luneos jest to warszawska spółka działająca na rynku energii, która posiada szeroką ofertę produktów z sektora energetycznego, służących transformacji energetycznej.
Luneos oferuje pozyskiwanie energii m.in. przez oświetlenie LED, fotowoltaikę, kogenerację, a także usługi z zakresu zielonej energii. Firma zapewnia pełne wsparcie w realizacji projektów z zakresu źródeł odnawialnych energii: od dobrania rozwiązania, po pełne sfinansowanie projektów i obsługę serwisową.
Nowi klienci dla firmy
Na początku 2021 roku skontaktowaliśmy się z managerem marketingu Luneos, Maciejem, który szukał nowego sposobu na pozyskiwanie leadów w sektorze energetycznym. Zdecydował się na cold mailing i chciał sprawdzić jakie efekty uzyska.
Handlowcy firmy już wcześniej szukali nowych klientów drogą mailową, jednak nigdy nie mieli na to odpowiednio dużo czasu. Pomiędzy tworzeniem ofert czy obsługą obecnych klientów mogli wysłać maksymalnie kilka takich wiadomości tygodniowo.
Zautomatyzowanie wysyłek pozwoliło firmie skontaktować się z setkami osób decyzyjnych w szybkim tempie, bez angażowania własnego czasu.
Proces dopasowany do klienta
…Za wyjątkiem czasu Macieja, który zarządzał procesem po stronie Luneos. Zależało mu na tym, żeby mieć wpływ na przebieg kampanii i móc na bieżąco reagować na wyniki. Aby mu to umożliwić, wprowadziliśmy szereg usprawnień procesowych.
Jednym z nich było dopasowanie raportowania wyników do potrzeb firmy. Aby Maciej i inni pracownicy Luneos mogli łatwo filtrować i kontrolować przychodzące zapytania, stworzyliśmy dedykowany dokument z leadami, który na bieżąco uzupełnialiśmy.
Możliwość wpływania na przebieg wysyłki oraz stałe monitorowanie wyników były dla mnie kluczowe. Nie chciałem dopuścić do sytuacji, w której wysyłamy paczkę wiadomości, i nie wiemy czy kampania przynosi zamierzony efekt.
Maciej Markiewicz
Manager Marketingu Luneos
Odnawialne źródło leadów
W kampanii kwartalnej przeprowadzonej z marką Luneos skontaktowaliśmy łącznie 4000 firm. Podzieliliśmy ją na mniejsze bazy po 500 kontaktów, tak aby mieć lepszą kontrolę nad tym, co się dzieje. Po każdej kampanii, omawialiśmy wyniki i wspólnie decydowaliśmy o ewentualnych zmianach, które mogłyby polepszyć wyniki.
Dzięki wysokiemu zaangażowaniu ze strony Maćka oraz naszemu dopasowaniu się do potrzeb klienta, udało nam się przeprowadzić kampanię z sukcesem:
- Na bieżąco reagowaliśmy na wyniki i optymalizowaliśmy wysyłki w czasie rzeczywistym;
- W trzech prowadzonych kampaniach pozyskaliśmy założoną liczbę leadów B2B;
- Firma z sukcesem przetestowała nowy kanał pozyskiwania leadów biznesowych.
Nie przestajemy wspierać firmy w misji szerzenia w Polsce zielonej, odnawialnej energii, a Macieja w misji pozyskiwania wartościowych kontaktów handlowych.
Dziękujemy za tę współpracę!
Nie mam wątpliwości, że cold mailing to dobry kanał pozyskiwania leadów, a GetSales realizuje kampanie cold mailingowe w sposób profesjonalny. Aktywnie uczestniczy w projekcie, przekazując pomysły na optymalizację i szybko wprowadzając zmiany.
Maciej Markiewicz
Manager Marketingu Luneos
Potrzebujesz więcej leadów?
Chętnie wesprzemy Twoje aktualne działnia lead generation, abyś wycisnął ze sprzedaży jak najwięcej. Twoi handlowcy będą mogli skupić się na najważniejszym procesie, jakim jest sprzedaż u leadów, a my zajmiemy się dostarczaniem im nowych szans sprzedażowych.
Umów się na spotkanie i razem uwolnijmy czas Twoich handlowców 🙂