Nowy kanał pozyskiwania leadów B2B w sektorze energetycznym

Nowy kanał pozyskiwania leadów B2B w sektorze energetycznym

Luneos

Luneos optymalizuje zużycie energii i pomaga obniżać ślad węglowy polskich firm. 

Warszawska spółka posiada pełną ofertę transformacji energetycznej: zielonej energii, oświetlenia LED, fotowoltaiki, kogeneracji. Firma zapewnia pełne wsparcie w realizacji projektów: od dobrania rozwiązania, po pełne sfinansowanie projektów i obsługę serwisową.

Nowi klienci dla firmy

Na początku 2021 roku skontaktowaliśmy się z managerem marketingu Luneos, Maciejem, który szukał nowego kanału pozyskiwania leadów. Zdecydował się na cold mailing i chciał sprawdzić jakie efekty uzyska.

Handlowcy firmy już wcześniej szukali nowych klientów drogą mailową, jednak nigdy nie mieli na to odpowiednio dużo czasu. Pomiędzy tworzeniem ofert czy obsługą obecnych klientów mogli wysłać maksymalnie kilka takich wiadomości tygodniowo.

Zautomatyzowanie wysyłek pozwoliło firmie skontaktować się z setkami osób decyzyjnych w szybkim tempie, bez angażowania własnego czasu.

Proces dopasowany do klienta

…Za wyjątkiem czasu Macieja, który zarządzał procesem po stronie Luneos. Zależało mu na tym, żeby mieć wpływ na przebieg kampanii i móc na bieżąco reagować na wyniki. Aby mu to umożliwić,  wprowadziliśmy szereg usprawnień procesowych.

Jednym z nich było dopasowanie raportowania wyników do potrzeb firmy. Aby Maciej i inni pracownicy Luneos mogli łatwo filtrować i kontrolować przychodzące zapytania, stworzyliśmy dedykowany dokument z leadami, który na bieżąco uzupełnialiśmy.

Możliwość wpływania na przebieg wysyłki oraz stałe monitorowanie wyników były dla mnie kluczowe. Nie chciałem dopuścić do sytuacji, w której wysyłamy paczkę wiadomości, i nie wiemy czy kampania przynosi zamierzony efekt.


Maciej Markiewicz
Manager Marketingu Luneos

Odnawialne źródło leadów

W kampanii kwartalnej przeprowadzonej z marką Luneos skontaktowaliśmy łącznie 4000 firm. Podzieliliśmy ją na mniejsze bazy po 500 kontaktów, tak aby mieć lepszą kontrolę nad tym, co się dzieje. Po każdej kampanii, omawialiśmy wyniki i wspólnie decydowaliśmy o ewentualnych zmianach, które mogłyby polepszyć wyniki.

Dzięki wysokiemu zaangażowaniu ze strony Maćka oraz naszemu dopasowaniu się do potrzeb klienta, udało nam się przeprowadzić kampanię z sukcesem:

  • Na bieżąco reagowaliśmy na wyniki i optymalizowaliśmy wysyłki w czasie rzeczywistym;
  • W trzech prowadzonych kampaniach pozyskaliśmy założoną liczbę leadów B2B;
  • Firma z sukcesem przetestowała nowy kanał pozyskiwania leadów biznesowych.

Nie przestajemy wspierać firmy w misji szerzenia w Polsce zielonej, odnawialnej energii, a Macieja w misji pozyskiwania wartościowych kontaktów handlowych.

Dziękujemy za tę współpracę!

Nie mam wątpliwości, że cold mailing to dobry kanał pozyskiwania leadów, a GetSales realizuje kampanie cold mailingowe w sposób profesjonalny. Aktywnie uczestniczy w projekcie, przekazując pomysły na optymalizację i szybko wprowadzając zmiany.

Maciej Markiewicz
Manager Marketingu Luneos

O autorze

Roksana Krawczyk
Roksana Krawczyk
W GetSales zajmuje się marketingiem. Karierę zawodową zaczęła od stażu redaktorskiego, następnie PR, aż ostatecznie wygrał marketing - z czego bardzo się cieszy. Prywatnie interesuje się kinem, lubi podróżować oraz praktykuje jogę.
Przewiń do góry

Newsletter
Bądź na bieżąco z naszymi artykułami oraz ofertą.