Pozyskiwanie leadów B2B
Pozyskiwanie leadów
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest kontakt pozostawiony przez Klienta na stronie internetowej, formularzu lub w innym miejscu. Zostaje on poddany weryfikacji pod kątem przydatności oraz prawdopodobieństwa sprzedaży.
Generowanie leadów
Nasza firma oferuje generowanie leadów sprzedażowych sposobem cold-mailingu, który jest jednym z najskuteczniejszych form pozyskiwania kontaktów.
Pozyskiwanie klientów B2B
Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).
Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.
Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?
Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwalają skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.
Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych klientów B2B. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Proces pozyskiwania leadów sprzedażowych wygląda następująco:


Rozpoczynamy od określenia grup docelowych oraz tworzymy cały zamysł projektu generowania leadów


Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram działania aby zmaksymalizować wyniki


Rozpoczynamy realizację pozyskiwania leadów sprzedażowych, na bieżąco analizujemy wyniki


Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się spotkać
Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.
Sprawdź nasze ostatnie artykuły


10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku
Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć


Najlepsze metody generowania leadów
Proces generowania leadów (ang. lead generation) to działania marketingowe i sprzedażowe mające na celu stworzenie zainteresowania naszymi produktami lub usługami. W dalszej perspektywie leady sprzedażowe mogą stać się klientami — jest to jednak proces wymagający cierpliwości i konsekwencji. Nie każdy lead sprzedażowy staje się klientem, więc decydując się na generowanie leadów, musisz zadbać o odpowiednie


Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży
Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy