Pozyskiwanie leadów B2B

Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest kontakt pozostawiony przez Klienta na stronie internetowej, formularzu lub w innym miejscu. Zostaje on poddany weryfikacji pod kątem przydatności oraz prawdopodobieństwa sprzedaży.

Generowanie leadów

Nasza firma oferuje generowanie leadów sprzedażowych sposobem cold-mailingu, który jest jednym z najskuteczniejszych form pozyskiwania kontaktów.

Pozyskiwanie klientów B2B

Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.

Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?

Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwalają skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.

Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych klientów B2B. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Proces pozyskiwania leadów sprzedażowych wygląda następująco:

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy od określenia grup docelowych oraz tworzymy cały zamysł projektu generowania leadów

Pozyskiwanie leadów B2B

Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram działania aby zmaksymalizować wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy realizację pozyskiwania leadów sprzedażowych, na bieżąco analizujemy wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się spotkać

Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku

Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć

Najlepsze metody generowania leadów

Proces generowania leadów (ang. lead generation) to działania marketingowe i sprzedażowe mające na celu stworzenie zainteresowania naszymi produktami lub usługami. W dalszej perspektywie leady sprzedażowe mogą stać się klientami — jest to jednak proces wymagający cierpliwości i konsekwencji. Nie każdy lead sprzedażowy staje się klientem, więc decydując się na generowanie leadów, musisz zadbać o odpowiednie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Scroll to Top