Pozyskiwanie leadów B2B

Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest kontakt pozostawiony przez Klienta na stronie internetowej, formularzu lub w innym miejscu. Zostaje on poddany weryfikacji pod kątem przydatności oraz prawdopodobieństwa sprzedaży.

Generowanie leadów

Nasza firma oferuje generowanie leadów sprzedażowych sposobem cold-mailingu, który jest jednym z najskuteczniejszych form pozyskiwania kontaktów.

Pozyskiwanie klientów B2B

Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.

Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?

Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwalają skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.

Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych klientów B2B. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Proces pozyskiwania leadów sprzedażowych wygląda następująco:

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy od określenia grup docelowych oraz tworzymy cały zamysł projektu generowania leadów

Pozyskiwanie leadów B2B

Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram działania aby zmaksymalizować wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy realizację pozyskiwania leadów sprzedażowych, na bieżąco analizujemy wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się spotkać

Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

7 powodów, żeby zacząć korzystać z systemu CRM 

Wsparcie sprzedaży to nie tylko generowanie leadów, ale cały przekrój działań, dzięki którym sprzedaż jest skuteczniejsza. Jednym z elementów tej układanki jest oprogramowanie CRM.  Mogę powiedzieć szczerze — kiedyś byłam naprawdę sceptyczna wobec wykorzystania systemu CRM. Zresztą, pewnie jak większość handlowców 🙂 Jednak przez ponad półtora roku pracy w GetSales doszłam do wniosku, że nie

Dlaczego gwarancja leadów i CPL nie mają sensu? 

Temat rozliczeń agencji lead generation jest bez wątpienia gorący i budzi wiele dyskusji. Dla wielu klientów płacenie za pojedynczego leada lub gwarancja leadów to czynniki decyzyjne w wyborze agencji prowadzącej kampanie.

Tymczasem, żaden z tych sposobów rozliczania się z klientem, nie jest dla niego realnie korzystny. Odważna teoria?

GetSales’ manifesto 

W pozyskiwaniu leadów nie chodzi o leady… chodzi o sprzedaż. To chyba jasne, nie? Często klienci wspominają, że muszą przecież sprzedać na leadach od nas, żeby koszty kampanii się zwróciły z nawiązką. Agencje lead generation powinny wspierać klientów w dojściu do podpisania umowy. Powinniśmy być jak lekarze, którzy krok po kroku dochodzą do wyleczenia pacjenta.  Uważam,

Scroll to Top