Generowanie leadów B2B
Skuteczne kampanie cold e‑mail
Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold e-mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań, jest to sposób pozyskiwania klientów z najwyższym zwrotem z inwestycji (ROI). Kampanie wysyłane są automatycznie z Twojego adresu e-mail.
Kampanie cold e-mail pozwalają znacznie skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, które wybierzesz. Podczas współpracy otrzymujesz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu od razu wiesz z kim warto podjąć dalsze rozmowy.
Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (właściciel, prezes, dyrektor marketingu, dyrektor zakupów itd.), więc nie zmarnujesz już czasu na przebijanie się przez sekretariaty.
Treść kampanii jest możliwie krótka, interesująca dla odbiorcy oraz zawiera mocny biznesowy przekaz. Celem nie jest sprzedaż – sprzedażowe e-maile z treścią długości kartki A4 nie działają! Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.
Jak wygląda proces tworzenia kampanii?

Zbieramy informację na temat potencjalnych klientów, poznajemy usługi i produkty klienta

Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram kampanii z nastawieniem na maksymalizację wyników

Realizujemy wysyłkę, wspieramy w RODO, analizujemy wyniki

Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się skontaktować
Oferujemy w pełni przejrzysty i legalny model biznesowy. Będziesz wiedział do kogo kierujemy komunikaty oraz co piszemy do poszczególnych osób decyzyjnych. Nasz radca prawny czuwa nad zgodnością z RODO oraz innymi ustawami. Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO.
Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż
Sprawdź nasze ostatnie artykuły

Wskaźniki, na które zwracamy uwagę w kampaniach cold mailingowych
Tytułowe pytanie pada bardzo często podczas rozmów z potencjalnymi klientami. Także w tym artykule przejdziemy przez wszystkie statystyki dotyczące tego typu działań. Postanowiłem odpowiedzieć na

Jak nie spalić sprzedaży na samym początku, czyli Lead Response Time
Zdaje sobie sprawę, że tytuł tego artykułu dla wielu może być „kontrowersyjny”, czy wręcz „click baitowy”. Jednak rzeczywiście jest jeden sposób, przez który możemy znacznie

Jak zwiększyć skuteczność pierwszej rozmowy handlowej?
Proste rozwiązania w sprzedaży często dają najlepsze efekty, a metoda którą poniżej przedstawię, należy do jednej z najprostszych i najskuteczniejszych jakie istnieją. Korzystając z niej,