Pozyskiwanie leadów B2B

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest osoba zainteresowana usługami czy produktami, które oferujesz. Specjalizujemy się w docieraniu do konkretnych osób decyzyjnych drogą mailową, czyli w cold mailingu.

Na czym polega pozyskiwanie leadów?

Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów w branży B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.

W kolejnym kroku Twoi handlowcy przejmują pozyskane przez nas kontakty i prowadzą konkretne rozmowy handlowy, przygotowują oferty i negocjują kontrakty. Nie muszą przejmować się poszukiwaniem nowych firm do rozmów, czyli prospectingiem. To my dostarczamy potencjał sprzedażowy dla działów handlowych.

Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?

Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwala skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie kilkaset osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.

Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych kontaktów. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.

 

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych - proces

Nasz proces pozyskiwania leadów wygląda następująco:

Pozyskiwanie leadów B2B

Analizujemy rynek w poszukiwaniu Twoich nowych, potencjalnych klientów

Pozyskiwanie leadów B2B

Przygotowujemy bazy danych kontaktów, treści kampanii oraz akceptujemy te materiały z Tobą

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy realizację kampanii, na bieżąco analizując wyniki i wyciągając wnioski co można zoptymalizować

Pozyskiwanie leadów B2B

Codziennie przekazujemy zainteresowane leady Twoim handlowcom

Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

7 powodów, żeby zacząć korzystać z systemu CRM 

Wsparcie sprzedaży to nie tylko generowanie leadów, ale cały przekrój działań, dzięki którym sprzedaż jest skuteczniejsza. Jednym z elementów tej układanki jest oprogramowanie CRM.  Mogę powiedzieć szczerze — kiedyś byłam naprawdę sceptyczna wobec wykorzystania systemu CRM. Zresztą, pewnie jak większość handlowców 🙂 Jednak przez ponad półtora roku pracy w GetSales doszłam do wniosku, że nie

Dlaczego gwarancja leadów i CPL nie mają sensu? 

Temat rozliczeń agencji lead generation jest bez wątpienia gorący i budzi wiele dyskusji. Dla wielu klientów płacenie za pojedynczego leada lub gwarancja leadów to czynniki decyzyjne w wyborze agencji prowadzącej kampanie.

Tymczasem, żaden z tych sposobów rozliczania się z klientem, nie jest dla niego realnie korzystny. Odważna teoria?

GetSales’ manifesto 

W pozyskiwaniu leadów nie chodzi o leady… chodzi o sprzedaż. To chyba jasne, nie? Często klienci wspominają, że muszą przecież sprzedać na leadach od nas, żeby koszty kampanii się zwróciły z nawiązką. Agencje lead generation powinny wspierać klientów w dojściu do podpisania umowy. Powinniśmy być jak lekarze, którzy krok po kroku dochodzą do wyleczenia pacjenta.  Uważam,

Scroll to Top