Pozyskiwanie leadów B2B
Pozyskiwanie leadów
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest kontakt pozostawiony przez Klienta na stronie internetowej, formularzu lub w innym miejscu. Zostaje on poddany weryfikacji pod kątem przydatności oraz prawdopodobieństwa sprzedaży.
Generowanie leadów
Nasza firma oferuje generowanie leadów sprzedażowych sposobem cold-mailingu, który jest jednym z najskuteczniejszych form pozyskiwania kontaktów.
Pozyskiwanie klientów B2B
Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).
Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.
Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?
Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwalają skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.
Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych klientów B2B. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Proces pozyskiwania leadów sprzedażowych wygląda następująco:


Rozpoczynamy od określenia grup docelowych oraz tworzymy cały zamysł projektu generowania leadów


Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram działania aby zmaksymalizować wyniki


Rozpoczynamy realizację pozyskiwania leadów sprzedażowych, na bieżąco analizujemy wyniki


Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się spotkać
Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.
Sprawdź nasze ostatnie artykuły


Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?
Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko


Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation
Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi? Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli


Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?
Twoje kampanie outboundowe dobiegły końca. Pora na ich podsumowanie i ustalenie, czy czas i poświęcony budżet dały efekty. W tym artykule pokażemy Ci, jakie wyniki możesz uznać za dobre, a jakie powinny zaalarmować Cię do zmiany strategii. Podzielimy się również tym, jak poprawić każdy z poniższych wskaźników. Dostarczalność (Deliverabilty) Dostarczalność to stosunek wysłanych maili do