Pozyskiwanie leadów B2B

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest osoba zainteresowana usługami czy produktami, które oferujesz. Specjalizujemy się w docieraniu do konkretnych osób decyzyjnych drogą mailową, czyli w cold mailingu.

Na czym polega pozyskiwanie leadów?

Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów w branży B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.

W kolejnym kroku Twoi handlowcy przejmują pozyskane przez nas kontakty i prowadzą konkretne rozmowy handlowy, przygotowują oferty i negocjują kontrakty. Nie muszą przejmować się poszukiwaniem nowych firm do rozmów, czyli prospectingiem. To my dostarczamy potencjał sprzedażowy dla działów handlowych.

Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?

Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwala skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie kilkaset osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.

Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych kontaktów. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.

 

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych - proces

Nasz proces pozyskiwania leadów wygląda następująco:

Pozyskiwanie leadów B2B

Analizujemy rynek w poszukiwaniu Twoich nowych, potencjalnych klientów

Pozyskiwanie leadów B2B

Przygotowujemy bazy danych kontaktów, treści kampanii oraz akceptujemy te materiały z Tobą

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy realizację kampanii, na bieżąco analizując wyniki i wyciągając wnioski co można zoptymalizować

Pozyskiwanie leadów B2B

Codziennie przekazujemy zainteresowane leady Twoim handlowcom

Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku

Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć

Najlepsze metody generowania leadów

Proces generowania leadów (ang. lead generation) to działania marketingowe i sprzedażowe mające na celu stworzenie zainteresowania naszymi produktami lub usługami. W dalszej perspektywie leady sprzedażowe mogą stać się klientami — jest to jednak proces wymagający cierpliwości i konsekwencji. Nie każdy lead sprzedażowy staje się klientem, więc decydując się na generowanie leadów, musisz zadbać o odpowiednie

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Scroll to Top