Pozyskiwanie leadów B2B

Pozyskiwanie leadów

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niezbędny element funkcjonowania każdej firmy. Leadem jest kontakt pozostawiony przez Klienta na stronie internetowej, formularzu lub w innym miejscu. Zostaje on poddany weryfikacji pod kątem przydatności oraz prawdopodobieństwa sprzedaży.

Generowanie leadów

Nasza firma oferuje generowanie leadów sprzedażowych sposobem cold-mailingu, który jest jednym z najskuteczniejszych form pozyskiwania kontaktów.

Pozyskiwanie klientów B2B

Spersonalizowane kampanie e-mailowe (cold mailing) to nowoczesny sposób na zbudowanie relacji z potencjalnym klientem, który jest efektywny czasowo oraz kosztowo. Według badań jest to najskuteczniejszy sposób na pozyskiwanie klientów B2B, osiągający najwyższy zwrot z inwestycji (ROI).

Docieramy bezpośrednio do osób decyzyjnych (Właściciel, Prezes, Dyrektor Marketingu, Dyrektor Sprzedaży itd.), dzięki czemu zaoszczędzisz czas. Treści kampanii są krótkie, interesujące dla odbiorcy oraz zawierają mocny biznesowy przekaz. Naszym celem jest zbudowanie początkowej relacji z potencjalnym klientem oraz ułatwienie handlowcom dalszych etapów procesu sprzedaży.

Dlaczego generowanie leadów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy?

Generowanie leadów poprzez kampanie cold mailingową, pozwalają skrócić czas potrzebny na pozyskiwanie nowych kontaktów. Jesteśmy w stanie w ciągu dwóch tygodni skontaktować dla Ciebie nawet 400 osób decyzyjnych, o których sam zadecydujesz.

Podczas współpracy otrzymasz jasny obraz tego kto jest zainteresowany poznaniem szczegółów oferty, dzięki czemu zyskasz rzetelną bazę pozyskanych klientów B2B. Wszystkie działania wykonujemy w przejrzysty sposób i zgodnie z Twoimi zaleceniami. Twoi potencjalni klienci od samego początku widzą Twoją markę, a Ty dokładnie wiesz, jak wygląda projekt od środka.

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Proces pozyskiwania leadów sprzedażowych wygląda następująco:

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy od określenia grup docelowych oraz tworzymy cały zamysł projektu generowania leadów

Pozyskiwanie leadów B2B

Przygotowujemy precyzyjną bazę kontaktów, treści wiadomości oraz harmonogram działania aby zmaksymalizować wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Rozpoczynamy realizację pozyskiwania leadów sprzedażowych, na bieżąco analizujemy wyniki

Pozyskiwanie leadów B2B

Na bieżąco widzisz zainteresowane firmy, z którymi Twoi handlowcy mogą się spotkać

Podczas realizacji kampanii otrzymujesz od nas pełne wsparcie w RODO. Jako jedni z nielicznych stale współpracujemy z kancelarią prawną, specjalizującą się w nowoczesnym marketingu.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług? Masz na to przynajmniej kilkanaście sposobów, od zatrudnienia nowego sprzedawcy, przez działania z zakresu content marketingu, aż po wprowadzenie lead generation jako stałego elementu firmowej strategii. Możesz też zainwestować swój czas i pieniądze w pracowników, którzy już są na pokładzie firmy i są w stanie zadbać

Kiedy warto zlecić cold mailing agencji wsparcia sprzedaży?

Czy lepiej szukać klientów cold mailingiem własnymi zasobami, czy może warto zlecić ten proces na zewnątrz? To pytanie pojawia się prędzej czy później u każdego przedsiębiorcy, który myśli o sprzedaży wychodzącej na dużą skalę. Oczywiście odpowiedź brzmi „to zależy”; są sytuacje, kiedy warto budować zespół sprzedaży wychodzącej wewnątrz firmy, a czasami lepiej delegować te kompetencje

Najczęściej pomijane obszary, które zwiększają sprzedaż

Jeśli chcesz, by Twoja firma zdrowo rosła i generowała zyski, to musisz zwiększyć sprzedaż; zarówno ilościowo (sprzedawać więcej), jak i jakościowo (sprzedawać drożej, na większych marżach).  Dzisiaj przyjrzymy się obszarom, które być może pomijasz w swojej firmie, a które bezpośrednio przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży i/lub rentowności. Obsługa klienta: dosprzedaż i polecenia Jeśli chcesz zwiększyć

Scroll to Top