Cold mailing
Cold mailing to tworzenie spersonalizowanych wiadomości i wysyłanie ich na skrzynkę mailową potencjalnych Klientów. Dzięki niemu możesz w krótkim czasie trafić do wielu potencjalnych klientów, nawiązać z nimi relację, a nawet – współpracę. Stosujemy tę metodę od lat i wiemy, że nie ma sobie równych.
Coldmailing
Cold mailing to tworzenie ściśle sprecyzowanych wiadomości i wysyłanie ich na skrzynkę mailową potencjalnych Klientów. Celem kampanii cold mailowej jest nawiązanie relacji biznesowej lub sprzedaż usług czy produktu.
Cold mailing - przykłady
Jest to zazwyczaj pierwsza próba kontaktu firmy z klientem, dlatego bardzo ważnym elementem cold maila jest treść. Wiadomość musi wyróżniać się bardzo precyzyjnym dopasowaniem do potrzeb odbiorcy. Jednym z najistotniejszych etapów w procesie realizacji kampanii jest dokładne poznanie swojej grupy docelowej. Bez tego nasze maile będą pomijane lub zaczną lądować w SPAMIE, nie przynosząc żadnych efektów.
Kiedy stosować cold mailing?
Zawsze. Dobrze zaplanowana kampania cold mailingowa jest skuteczna niezależnie od etapu rozwoju lub wielkości firmy.
Kampania cold mailingowa to jedna z metod marketingowych, która nie wymaga dużego wkładu finansowego, ale jeżeli jest dobrze zrobiona, niesie za sobą bardzo wysoką skuteczność. Warto więc rozpocząć od niej swoje działania marketingowe, gdyż może przynieść pozytywne rezultaty.
Jak pomożemy Ci stworzyć kampanię cold mailingową?
- Stworzymy i opracujemy dla Ciebie grupę odbiorców docelowych. Przeanalizujemy ich potrzeby, oczekiwania oraz zainteresowania tak, aby wiadomość mogła być jak najbardziej spersonalizowana. Wiemy, że to kluczowy punkt kampanii, dlatego przykładamy do niego ogromną wagę.
- Zredagujemy unikatowe treści mailowe. Nasi profesjonaliści na podstawie profili Klientów docelowych stworzą teksty, które będą skuteczne i dopasowane do indywidualnych Odbiorców.
- Będziemy nadzorować konwersje uzyskane z cold mailingu i stworzymy bazę ze wszystkimi leadami z kampanii. Dzięki temu zyskasz kontakty do osób zainteresowanych Twoją ofertą i będziesz mógł zacząć z nimi realną współpracę.
Sprawdź nasze ostatnie artykuły


GetSales’ manifesto
W pozyskiwaniu leadów nie chodzi o leady… chodzi o sprzedaż. To chyba jasne, nie? Często klienci wspominają, że muszą przecież sprzedać na leadach od nas, żeby koszty kampanii się zwróciły z nawiązką. Agencje lead generation powinny wspierać klientów w dojściu do podpisania umowy. Powinniśmy być jak lekarze, którzy krok po kroku dochodzą do wyleczenia pacjenta. Uważam,


Agencja wsparcia sprzedaży czy nowy handlowiec
W większości firm, zdarzają się okresy, gdy sprzedaż nie jest zadowalająca. Powody mogą być naprawdę różne, poczynając od okresu przestoju, przez trudności w branży, a kończąc na braku strategii pozyskiwania leadów sprzedażowych. Wiele firm podczas szukania rozwiązania problemu decyduje się na zatrudnienie handlowca. Choć są sytuacje, w których nowy handlowiec jak najbardziej się sprawdzi, to


10 najchętniej czytanych tekstów w 2022 roku
Początek roku to idealny moment nie tylko na planowanie i obieranie nowych celów, ale także na podsumowania związane z ubiegłym rokiem. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was listę 10 tekstów z naszego bloga, które były najchętniej czytane w 2022 roku. Jeśli jeszcze ich nie znacie to jest to szansa, by do nich wrócić i wyciągnąć