Cold mailing

Cold mailing to tworzenie spersonalizowanych wiadomości i wysyłanie ich na skrzynkę mailową potencjalnych Klientów. Dzięki niemu możesz w krótkim czasie trafić do wielu potencjalnych klientów, nawiązać z nimi relację, a nawet – współpracę. Stosujemy tę metodę od lat i wiemy, że nie ma sobie równych.

Coldmailing

Cold mailing to tworzenie ściśle sprecyzowanych wiadomości i wysyłanie ich na skrzynkę mailową potencjalnych Klientów. Celem kampanii cold mailowej jest nawiązanie relacji biznesowej lub sprzedaż usług czy produktu.

Cold mailing - przykłady

Jest to zazwyczaj pierwsza próba kontaktu firmy z klientem, dlatego bardzo ważnym elementem cold maila jest treść. Wiadomość musi wyróżniać się bardzo precyzyjnym dopasowaniem do potrzeb odbiorcy. Jednym z najistotniejszych etapów w procesie realizacji kampanii jest dokładne poznanie swojej grupy docelowej. Bez tego nasze maile będą pomijane lub zaczną lądować w SPAMIE, nie przynosząc żadnych efektów.

Kiedy stosować cold mailing?

Zawsze. Dobrze zaplanowana kampania cold mailingowa jest skuteczna niezależnie od etapu rozwoju lub wielkości firmy.

Kampania cold mailingowa to jedna z metod marketingowych, która nie wymaga dużego wkładu finansowego, ale jeżeli jest dobrze zrobiona, niesie za sobą bardzo wysoką skuteczność. Warto więc rozpocząć od niej swoje działania marketingowe, gdyż może przynieść pozytywne rezultaty.

Jak pomożemy Ci stworzyć kampanię cold mailingową?

  • Stworzymy i opracujemy dla Ciebie grupę odbiorców docelowych. Przeanalizujemy ich potrzeby, oczekiwania oraz zainteresowania tak, aby wiadomość mogła być jak najbardziej spersonalizowana. Wiemy, że to kluczowy punkt kampanii, dlatego przykładamy do niego ogromną wagę.
  • Zredagujemy unikatowe treści mailowe. Nasi profesjonaliści na podstawie profili Klientów docelowych stworzą teksty, które będą skuteczne i dopasowane do indywidualnych Odbiorców.
  • Będziemy nadzorować konwersje uzyskane z cold mailingu i stworzymy bazę ze wszystkimi leadami z kampanii. Dzięki temu zyskasz kontakty do osób zainteresowanych Twoją ofertą i będziesz mógł zacząć z nimi realną współpracę.

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?

Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko

cold mailing

Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation

Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi?  Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli

Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?

Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką (np.

Scroll to Top

Newsletter
Bądź na bieżąco z naszymi artykułami oraz ofertą.