Wsparcie sprzedaży
Dla Twojej firmy
Programy wsparcia sprzedaży
Z powodzeniem realizujemy dodatkowe usługi, mające na celu wsparcie Waszych codziennych działań. Naszym klientom oferujemy konsultacje oraz outsourcing sprzedaży B2B. Jesteśmy w stanie bardzo szeroko spojrzeć na Twoją firmę, przy czym pomagają nam profesjonalne narzędzia wsparcia sprzedaży oraz współpraca z firmami z wielu branż.
Dział wsparcia sprzedaży
Zakres usług:
Outsourcing sprzedaży B2B
- Weryfikujemy zapytania Klientów spływające do Twojej firmy w specjalnie wyselekcjonowanym dziale wsparcia sprzedaży
- Kontaktujemy się z osobami, odpowiednio je kwalifikując i umawiając handlowcom rozmowy
Narzędzia wsparcia sprzedaży
- Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe treści i zaproponujemy zmiany, które możesz wprowadzić aby uskutecznić działanie Twoich tekstów sprzedażowych
- Przygotujemy nowe teksty sprzedażowe dla Twojej firmy, uwzględniając Twoje indywidualne potrzeby i oczekiwania
Konsultacje i programy wsparcia sprzedaży z zakresu pozyskiwania nowych leadów
- Analizujemy Twoje aktualne działania i proponujemy efektywne programy wsparcia sprzedaży w celu poprawy efektywności Twojej firmy
- Wdrażamy rozwiązania pozwalające na identyfikowanie klientów na stronie czy nagrywanie ich wizyty, co pomoże Ci na bieżąco monitorować ruch i aktywność odwiedzających.
Sprawdź nasze ostatnie artykuły


Jak dobierać produkty i usługi do kampanii cold mailingowej?
Sukces kampanii lead generation zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest odpowiednio dobrany produkt lub usługa. Aby potencjalny klient zdecydował się na ich zakup, muszą one odpowiadać na jego potrzeby, rozwiązywać jego problemy lub być dla niego po prostu atrakcyjne. W przeciwnym wypadku, nasz cold mailing może okazać się nieskuteczny, a nasze działania będą tylko


Cold mailing jako skuteczne narzędzie w lead generation
Cold mailing to coraz bardziej doceniana metoda pozyskiwania nowych klientów. Przedsiębiorcom podoba się, że jest ona szybka, skuteczna i stosunkowo niedroga. W tym artykule omówimy jej wszystkie zalety i porównamy do innych popularnych metod lead generation. Lead generation — po co się to robi? Pozyskiwanie leadów to coś, czego nie powinno się ignorować, nawet jeśli


Kampanie outboundowe – jak sprawdzać ich skuteczność?
Dostarczalność (Deliverabilty) UWAGA: Jeżeli posiadasz bardzo młodą domenę, warto odczekać minimum 3 miesiące, zanim rozpoczniesz pierwszą kampanię. W innym razie Twoja skrzynka może trafić na spam-listę. Jak powinno to wyglądać: Jak poprawić ten wskaźnik: Kupować narzędzia z aktualnymi bazami danych lub budować je na bieżąco samemu/zlecić to agencji outboundowej. Weryfikować poprawność maili przed wysyłką (np.