Wsparcie sprzedaży

Dla Twojej firmy

Programy wsparcia sprzedaży

Z powodzeniem realizujemy dodatkowe usługi, mające na celu wsparcie Waszych codziennych działań. Naszym klientom oferujemy konsultacje oraz outsourcing sprzedaży B2B. Jesteśmy w stanie bardzo szeroko spojrzeć na Twoją firmę, przy czym pomagają nam profesjonalne narzędzia wsparcia sprzedaży oraz współpraca z firmami z wielu branż.

Dział wsparcia sprzedaży

Zakres usług:

Outsourcing sprzedaży B2B

Narzędzia wsparcia sprzedaży

Konsultacje i programy wsparcia sprzedaży z zakresu pozyskiwania nowych leadów

Porozmawiajmy jak możemy rozwinąć Twoją sprzedaż

Sprawdź nasze ostatnie artykuły

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży” i link do bloga. Po prawej – praca na komputerach, na jednym z nich widać informacje o agencji wsparcia sprzedaży.

Agencja marketingowa czy agencja wsparcia sprzedaży

Skorzystanie z usług agencji marketingowej lub agencji wsparcia sprzedaży może pomóc Ci w zdobyciu nowych klientów bez dodawania pracy Twoim handlowcom i marketingowcom. Jest to szczególnie pomocne w przypadku firm, które nie posiadają własnego działu marketingu. Budowanie go od podstaw wiąże się z dużym nakładem czasu i pieniędzy. Tu rodzi się jednak pytanie – czy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Co to jest cold mailing?” i link do bloga. Po prawej trzy kobiety pracują nad projektem.

Co to jest cold mailing?

Cold mailing jest narzędziem znanym niemal każdej osobie związanej z marketingiem internetowym. Choć wiele osób podważa jego działanie, porównując go do spamu, to wciąż jest to jedno z bardziej wydajnych narzędzi w marketingu internetowym, z dużą efektywnością w zakresie generowania leadów. Jak działa cold mailing? Jeśli nie wiesz czym jest cold mailing, to już śpieszymy

Po lewej jasne tło z logiem GetSales. Pod nim tytuł artykułu „Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?” i link do bloga. Po prawej handlowcy dyskutują na temat informacji wyświetlanej na laptopie. Z tyłu widać kobietę rozmawiającą przez telefon.

Jak rozwijać umiejętności sprzedażowe handlowców?

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług? Masz na to przynajmniej kilkanaście sposobów, od zatrudnienia nowego sprzedawcy, przez działania z zakresu content marketingu, aż po wprowadzenie lead generation jako stałego elementu firmowej strategii. Możesz też zainwestować swój czas i pieniądze w pracowników, którzy już są na pokładzie firmy i są w stanie zadbać

Scroll to Top